VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vítězní Hustokrutostřelci: Oba máme rádi vůni benzínu

Mladá Boleslav - Řidič Marek Tribula a navigátor Martin Kadlec opět dobyli nejvyšší příčku v závodu spotřeby. Společně už potřetí

23.9.2013
SDÍLEJ:

Vítězní závodníci Martin Kadlec a Marek Tribula z týmu Hustokrutostřelci.Foto: Martin Weiss

Letošní vítězové nejsou v rámci Škoda Economy Run žádnými nováčky. Zatímco Marek Tribula se závodu účastní už od roku 2003, s navigátorem Martinem Kadlecem tvoří kosmonoský tým teprve poslední tři roky. A zdá se, že jejich spolupráce funguje. Od té doby, co jezdí spolu, zatím vždy vyhráli. Letos se spotřebou 2,6 litru na 100 kilometrů.
 

Na prvním místě jste se neumístili poprvé. Máte recept na výhru?
Hlavně se nebát. Nebát se rychlosti, nebát se jet pomalu, nebát se troubení. Letos jsme zaznamenali rekord – vytroubilo nás jen jedno auto.

Jakou rychlostí se v závodě pohybujete?
Zhruba 54 km/h, takže tou předepsanou. Zbytečně nekvaltujeme.

Vloni jste měli zapůjčené Citigo, letos jste se vrátili k vlastnímu vozu. Čím jste jeli a jak byste oba vozy srovnali?
Citigo nám tentokrát nepůjčili, takže jsme se vrátili k vlastní jedničkové fabii z roku 2003. Pokud bych je měl srovnat, Citigo má obvykle najeto málo, což je v této soutěži jeho největší problém. Je potřeba jet autem, které má najeto nějakých 80 – 100 tisíc kilometrů. Všechno už je v něm uvolněné a zaběhnuté. Druhou věcí je váha. Moderní vozy jsou těžší, což se projevuje také ve spotřebě.

Vaše první místo bylo letos ohroženo vozem, jehož enormně nízká spotřeba byla nakonec způsobena technickou závadou. Jak jste tuto situaci vnímali?
Neřešili jsme to. Zpravidla se to týká odvzdušnění nádrže. I kdyby to pořadatelé nechali být, nevznášeli bychom protesty. Podmínky jsou pro všechny stejné, postup dotankování byl dodržen. Horší by bylo, jak by se výsledek 1,8 l/100 km prezentoval.

Otázka na závěr. Jste automobiloví nadšenci?
Pracujeme ve škodováckém vývoji, máme rádi rally, ale jiných závodů se neúčastníme. Tam, kde to voní benzínem, je nám dobře.

Autor: Martin Weiss

23.9.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Před Škoda Muzeem vzniká kluziště.
14

OBRAZEM: Před Škoda Muzeem vzniká kluziště

Ilustrační foto.

Kam na Boleslavsku za zábavou? Vyberte si!

V okolí Prahy mají vyjet nové vlaky. Budou mít jedno, nebo dvě patra?

České dráhy chtějí v příštích letech zásadně obnovit elektrické vlaky pro Pražskou integrovanou dopravu. Názor, jak mají vozy vypadat, se začíná v poslední době měnit. Pro dopravu v Praze a okolí chtějí České dráhy koupit jedenáct vlaků, které mají jezdit na lince z Milovic do Benešova u Prahy. Dopravce ve svých plánech zatím počítá s tím, že vlaky by byly jednopodlažní a sedmivozové.

Míří Pavel Handlík z Boleslavi do Ameriky?

Mladá Boleslav /ROZHOVOR/ - Tenhle rozhovor je zvláštní. Je jiný. Autorem není novinář, ale hudebník. A ten vyzpovídal svého kolegu z kapel Sunny Side a Barbecue. Jiří Šubr tak pokládal otázky Pavlu Handlíkovi.

Kácení stromu pro Prahu se u Berounky chystá už na víkend

Roztoky – Velkou slávu ohlašující blížící se vánoční trhy v centru hlavního města zažijí v neděli dopoledne Roztoky nedaleko Křivoklátu. U Berounky na pomezí Rakovnicka a Berounska se bude kácet vánoční strom pro Staroměstské náměstí v Praze.

Známý hudebník Sovič moderuje na Signál rádiu

Mladá Boleslav - Prostory rádia Signál v mladoboleslavské ulici Jana Palacha přivítaly novou krev. „Redakce v Boleslavi se rozrostla. Stali jsme se servisní organizací pro rádio Kiss, zajišťujeme zpravodajství pro celou republiku a nově i pro Country rádio,“ uvedl programový šéf rádia Signál Luboš Dvořák.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT