Nejenom, že v něm jsou k vidění pěkná auta, sympatičtí moderátoři, ale dozvíte se 
i spoustu dobrých rad a hlavně, není nouze o zábavu ani překvapení.
Co je ale také podstatné, 
tenhle televizní pořad, vzniká 
z velké většina na Mladoboleslavsku, respektive , nejvíce jeho dílů se natáčí v okolí Bělé pod Bezdězem.
Na jedno takové natáčení jsem se zajela podívat i já. Do Bělé pod Bezdězem, kousek od místního Motorlandu.

První moje otázka byla naprosto jasná. Zajímalo mě, proč si tvůrci pořadu vybrali právě Bělou pod Bezdězem. Ptala jsem se Pepy, jednoho 
z tvůrců Autosalonu, který absolutně nepokládal za nutné, aby byl uveden celým jménem. „Prostě Pepa a tečka," řekl mi v úvodu našeho rozhovoru. A proč tedy právě Bělá? „Protože tady nikdo není 
a protože tady nikdo nejezdí. My když točíme auta, tak jezdíme rychle. Ideální je tedy točit tam, kde není běžný provoz, což nám místní prostory plně umožňují. Tady nevyjede nikdo, snad jen opilý myslivec, ale to se ještě nestalo," řekl s nadsázkou Pepa.

Jste v Bělé výjimečně?
Určitě ne. V průměru tak pětkrát do měsíce.

A jiné lokality na Mladoboleslavsku?
Na Mladoboleslavsko jezdíme točit hodně často. Další lokací je Mnichovo Hradiště na letišti, a pak tu máme vytipovaných hodně okresek, kde točíme. Každopádně Mladoboleslavsko je naše oblíbené.

Prozraďte nějakou kuriozitu?
Stalo se například, že jsme jeli dvě stě čtyřicet na  letištní ploše, a byť jsme byli hlídaní vysílačkami, tak proti nám vyjel pantáta na kole a přes řidítka měl pytel brambor.  Běžně nám ale skáčou pod kola zajíci, nebo srny.

Poslední bouračka?
To už je hodně dlouho. Když už se ale stane, tak to není naše vina. Většinou.

Jak moc si hlídáte, aby se auto po vašich kouscích vracelo v pořádku?
Používáme třeba svoje gumy, abychom ty původní neojeli. Běžně ale řešíme rozbité čelní sklo a drobné oděrky. Hlídáme si to, ale všechno se prostě uhlídat nedá. Když testujeme rychlé auto, musí jet rychle a když je určené do terénu, tak prostě nějakým extrémním terénem jet taky musí. To by si diváci jinak moc neužili. Ale jsme opatrní.

I Sršeň?
I ten. On sice vypadá v televizi, že je blázen, ale všichni máme ještě minimálně dvacet procent rezervu. Víme sice, že by se dalo jezdit pomaleji, dalo by se brzdit dříve, ale zase proč? Divák si to přece musí užít.

Když už je řeč o Sršni, je hodně svérázný.
Všichni mluvíme, jak nám „zobák" narostl. My mluvíme tak a Sršeň zase jinak. Nechceme se v mluveném projevu omezovat. Někdo ho má holt květnatější, někdo svéráznější. Autosalon dělají osobnosti.

Jak dlouho trvá natočení jednoho dílu?
V televizi to uběhne za padesát minut. My máme na jeden takový pořad šest a půl natáčecího dne, pořad je pak nějakých sto třicet hodin ve střižně.

Takže minulý rok?
V roce 2013 měl pořad Autosalon 339 natáčecích dní a z toho 142 v zahraničí, přičemž za zahraničí nepovažuji Slovensko.

Chystáte v Autosalonu nějaké překvapení?
Chystáme velký překvápko. Je tak velký, že o něm nesmím ani nic říct. Můžu říct, že během jednoho závodu, kde pojede auto silný a výkonný, a silná motorka, tak ten třetí, kdo ten závod pojede, se vznese.