„V prvních pěti měsících roku 2007 pokračovala Škoda Auto v rekordním celosvětovém prodeji, když svým zákazníkům prodala téměř 255 tisíc vozů,“ uvedl mluvčí škody Auto Jaroslav Černý. Oproti srovnatelnému období uplynulého roku to představuje nárůst o téměř 14 procent.

Největší nárůst byl zaznamenán v zemích východní Evropy, kde v prvních pěti měsících roku 2007 zákazníci koupili přes 37 tisíc vozů, tedy o 49,4 procenta více než ve stejném období minulého roku.

V květnu 2007 bylo celosvětově expedováno celkem přes 53 tisíc vozů, tedy o 9,2 procenta více než v květnu 2006. Tím dosáhla Škoda v květnu 2007 druhého nejlepšího prodejního výsledku v historii firmy.

Nejprodávanější modelovou řadou je Škoda Octavia, včetně Octavia Tour. Do celého světa bylo dodáno přes 119 tisíc vozů (+ 7,2 %). Pro Fabii, která je ve verzi hatchback od března 2007 k dispozici i ve druhé generaci, se rozhodlo více než 99 tisíc zákazníků. Modelu Roomster bylo prodáno přes 27 tisíc vozů, modelové řady Superb se pak prodalo 9281 kusů.

V západní Evropě se v prvních pěti měsících prodalo skoro 143 tisíc vozů, což oproti předchozímu roku představuje navýšení o 13,4 procenta. V Německa bylo zaregistrováno 50 675 vozů, tedy o 7,5 procenta více než ve stejném období předchozího roku. Navzdory klesajícímu trendu na německém automobilovém trhu (- 9,6 %) v prvních pěti měsících roku se zvýšil tržní podíl značky Škoda Auto na 4 procenta.

„Vynikajících odbytových výsledků dosáhla Škoda Auto v prvních pěti měsících mimo jiné i ve Velké Británii, kde se pro vůz značky Škoda rozhodlo přes 17 tisíc zákazníků (+ 5 %), ve Španělsku (12 187 vozů, tzn. +13,2 %), v Itálii (8375 vozů, tzn. + 15,1 %) nebo v Belgii (7529 vozů, tzn. + 26,9 %).
Ve střední Evropě zvýšila Škoda Auto svůj odbyt oproti srovnatelnému období uplynulého roku o 3,1 %.

Pro rok 2007 plánuje Škoda Auto zvýšení celosvětového odbytu na víc než 600 tisíc aut.