V příštích týdnech se bude plynule pokračovat, sdělují zaměstnancům Odbory Kovo, jejichž představitelé jsou v úzkém kontaktu s vedením společnosti. Nejméně do konce listopadu podle nich práce na výrobě nových aut včetně montáže poběží prakticky každý den – s výjimkou státního svátku 17. listopadu – když se dodávky čipů z Malajsie podařilo částečně obnovit. Pro příští týden je v Mladé Boleslavi hlášeno jen zrušení směn z neděle na pondělí v montážním provozu MB I a Lakovně MB B – a pak všech směn z noci z pátku na sobotu a v sobotu.

Potvrzují se tak předpoklady, s nimiž již dříve Deník seznámil předseda škodováckých odborářů Jaroslav Povšík. Nyní to odborová tiskovina označuje za „velmi dobrou zprávu pro budoucnost pracovních míst, zachování výdělků – a samozřejmě uspokojení zákazníků“. Samá příznivá sdělení – a je to psáno černé na bílém.

Rodný dům Ferdinanda Porsche v Liberci-Vratislavicích nově vystavuje Auto Union Typ C Grand Prix z roku 1936.
Vystavený speciál z 30. let „létal“ i rychlostí přes 300 km/h

Odboráři současně oceňují, že během odstávky viditelně ubyla nedokončená auta čekající na své dohotovení na odstavných plochách. I když standardní provoz utichl, se totiž firma soustředila na odstraňování takzvané rozpracovanosti – tedy na dokončování aut čekajících na chybějící díly. Podle Povšíkových slov to byly nejčasněji právě čipy, a to zejména pro elektronickou jednotku ovládající stahování okenních skel v zadních dveřích. „Zároveň se pracovalo na údržbách zařízení a technologií – a pochopitelně na dříve zahájených investicích,“ ohlíží se odborářský týdeník za koncem října, kdy sice ne všichni, ale hodně zaměstnanců i agenturních pracovníků mělo pauzu.