ON-LINE ke koronaviru najdete ZDE

K zákazníkům putovalo 232 900 vozů, což je oproti roku 2018 o -24,3 procenta méně. Za stejnou dobu pak poklesly také tržby a to o 1,4 procenta.

Provozní výsledek klesl Škoda Auto v porovnání s loňským rokem o 25 procent na 307 milionů eur, rentabilita tržeb (Return on Sales) klesla z 8,3 na 6,3 procenta.

Přes to automobilka zřejmě nemá to nejhorší za sebou. Největší dopady totiž očekává v druhém čtvrtletí tohoto roku. Navzdory složité situaci továrna dále investuje do své budoucnosti a pokračuje v transformaci od výrobce automobilů k takzvaně Simply Clever společnosti nabízející nejlepší řešení mobility.

Dodávky značky ŠKODA zákazníkům v prvním čtvrtletí 2020

Model Kusů zaokrouhleně +/- meziročně v procentech
ŠKODA OCTAVIA 62 400 -32,5 %
ŠKODA KODIAQ 33 600 -5,8 %
ŠKODA KAROQ 30 200 -15,6 %
ŠKODA FABIA 27 300 -44,3 %
ŠKODA KAMIQ 25 500 +107,2 %
ŠKODA SUPERB 21 700 -23,3 %
ŠKODA SCALA 14 500 +3 572,8 %
ŠKODA RAPID prodej v Číně, Rusku a Indii 14 200 -66,4 %
ŠKODA CITIGO prodej pouze v Evropě: 3 400