VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Rozdáváme vstupenky na Truck trial do Ujkovic zdarma

Mladá Boleslav – Sezona závodů Mistrovství ČR a Německa Truck Trial pokračuje o víkendu 7. a 8. srpna v lokalitě Ujkovice u Mladé Boleslavi.

5.8.2010
SDÍLEJ:

Truck Trial představoval adrenalinovou podívanou.Foto: Deník/ Josef Dušek

Sezona závodů Mistrovství ČR a Německa Truck Trial pokračuje o víkendu 7. a 8. srpna. Čtvrtý závod se uskuteční ve velmi oblíbené lokalitě Ujkovice u Mladé Boleslavi.

Truck Trial je adrenalinový sport, který je o jezdeckém umění, o tom jak překonat zdánlivě nepřekonatelné. Na všech závodech a v Milovicích obzvlášť se pravidelně projíždí abnormálně těžký terén. Boleslavský deník jako mediální partner akce připravil pro své čtenáře exkluzivní dárek!

Získali jsme pro vás 16 vstupenek! Každý zájemce může od nás získat dvě vstupenky úplně zadarmo, pokud si pro ně přijde na inzertní oddělení Boleslavského deníku v Železné ulici 107 v pátek od 8 hodin ráno. A znáte to? Kdo dřív přijde, ten dřív mele! Více o

Truck Trial je adrenalinový sport, který je o jezdeckém umění, o tom jak překonat zdánlivě nepřekonatelné. Na všech závodech a v Milovicích obzvlášť se pravidelně projíždí abnormálně těžký terén.

„Závody Mistrovství ČR v Truck Trialu nejsou jen o tom, jak zdolat prudký svah, ale také o správném orientování se v terénu a navíc projetí sekcí a umístěných branek, i za cenu, že nevíte, kdy se můžete převrátit. Na čtvrtý závod se zatím přihlásilo více jak 90 posádek s celé České republiky, ale také ze zahraničí. Vyznavači Truck Trialu budou mít možnost podpořit i posádky z Německa. Závody jsou totiž součástí závodu Deutsche Truck Trial Meisterschaft. To je také jedním z důvodů proč být u toho, byť jako divák,“ prozradil promo manager akce Karel Fiala.

Pro fanoušky tohoto bezesporu atraktivního sportu je to jistě potěšující informace. Truck Trial je sice poměrně mladý sport, ale díky své atraktivnosti a dramatičnosti nabývá stále více na popularitě. Vlastně vznikl v Anglii, kde si několik pánů usmyslelo, že musí svůj náklaďák přerazit vejpůl. Velmi rychle se potom Truck Trial rozšířil do Evropy, Česko nevyjímaje.

Europa Truck Trial (dále jen ETT) je sice super záležitostí, bohužel pro většinu českých účastníků za propastí zvanou peněženka. ETT má již tradici, je přenášen satelitem, má propracovanou organizaci a řídí ho zkušení lidé.

„Má však i stinné stránky. V Česku se jede jen jeden závod. A pokud jezdec nemá štědrého sponzora tak si prostě nezazávodí. Ostatní podniky se konají daleko (Španělsko, Francie, Belgie apod), což je pro řadu našich jezdců z hlediska dojíždění a finančního neúnosné. Proto se v našich hlavách zrodila myšlenka nesrovnatelně levnější a dostupnější,“ řekl Karel Fiala a dodal: „Nechceme zůstat jen u jednoho závodu. Předpokládáme čtyři až šest závodů ročně. Vzhledem k výše zmíněným problémům (Evropa = peníze) je naše obec Trialistická nepříliš rozšířena, takže pokud vyznavači tohoto sportu usoudí, že ježdění v rámci ČR je pro ně únosné a stojí za stavbu, případně pořízení auta, hurá do toho. Budou vítáni.“


A s čím závodit? Podle Karla Fialy je pro většinu nejdostupnější kategorie S1. To jsou vesměs T805, auta relativně levná, malá a převáženíschopná. Pak je tu kategorie S2, kde z dostupných vozidel přichází v úvahu IFA nebo GAZ 66. V této třídě mimochodem jezdí náš nejúspěšnější reprezentant v ETT Pavel Cacák na voze Praga UV80, který získal titul mistra Evropy. A jestliže v sobě nelze zadusit pocit megalománie pak jsou tu třídy S3, 4, popř. 5, kde lze jezdit s největším vozem startovního pole T813 8x8. O tom, která kategorie je pro zájemce nejzajímavější, si musí rozhodnout sami.

„Nebo mohou zavolat a poradit se. Určitě poradíme. Stačí jen zavolat podle kraje, ze kterého pochází. Několik zájemců se již ozvalo (zatím S1). Věřím, že jich bude stále víc. Je ale třeba připomenout, že vozy by měly odpovídat předpisům o bezpečnosti ETT, jakožto zavedeného standardu. Něco ošidit se opravdu nevyplácí. Nejsou to šlapací autíčka, nejlehčí „drobeček“ váží 2,5 tuny.“


Program v Ujkovicích začíná v sobotu od 10:00 hod. a v neděli od 09:00 hod. Zájemci se budou moci po dohodě také prolétnout vrtulníkem nebo vyzkoušet jiné adrenalinové sporty. Kompletní informace o programu a zákulisí pak najdete na stránkách Truck Trialového klubu na adrese www.trucktrial.cz.

Pavel Svačina, Vlastimil Dudáček, Jiří Zach

5.8.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Škoda Octavia první generace.
AUTOMIX.CZ
7

Má vaše škodovka jedno zrcátko menší než druhé? Víte, proč to tak je?

Ilustrační foto.

Výměna karet na placené parkování už začala

OBRAZEM: Mladá Boleslav se mění ve vánoční město

Mladá Boleslav - S blížícím se začátkem adventního času byly ve čtvrtek instalovány na svá místa především na lampách pouličního osvětlení velké světelné vánoční ozdoby. Místním lidem i návštěvníkům budou zářit na cestu i dopřávat sváteční náladu až do začátku příštího roku. 

Němec: Přišel jsem jako posila. To chci splnit!

Mladá Boleslav – V letošní jedenadvaceti zápasech za brněnskou Kometu zaznamenal útočník Vojtěch Němec osm bodů. Po příchodu na měsíční hostování má po třech zápasech v dresu Bruslařů body čtyři. Naposledy rozhodl gólem v prodloužení domácí zápas Boleslavi proti Olomouci.

Kraj chystá setkání se starosty. Budou velkým tématem odpady?

Střední Čechy – Na přípravy již třetího setkání se starosty obcí a měst začíná zvolna myslet středočeské hejtmanství. Půjde vlastně o první příležitost, kdy partnerům z radnic budou moci představit své vize, plány a záměry krajští radní v novém složení, vzešlém z říjnových změn v koalici. Setkání nicméně zatím není aktuální: uskutečnit by se mělo za čtvrt roku. „Chystá se na začátek března,“ konstatovala hejtmanka Jaroslava Pokorná Jermanová (ANO).

K vážné nehodě se hasiči museli přímo prodírat

Střední Čechy – Těžká dopravní nehoda na Pražském okruhu u Jesenice nejenom zkomplikovala provoz na této dálniční komunikaci, ale také přinesla vážné problémy hasičům. Ve čtvrtek to připomněl Petr Svoboda z centrály středočeských hasičů, jenž současně upozornil na dlouhodobou potíž: zvláště na dálnicích se řidiči nechovají tak, jak by měli. Pokud dojde k maléru a oni přijíždějí ke koloně, postaví se tak, jak dorazili. A pěkně auto na auto, takže manévrovat je pak složité. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT