„Je mnohem vhodnější pokusit se řešit své záležitosti telefonicky, v akutních případech je možné využít objednávací systém, který bude opět uveden do provozu,“ uvedl Pavel Šubrt z tiskového oddělení Magistrátu.

Vedení města nejen že nechce, aby lidé čekali v zimě před úřadem a aby byli úředníci zahlceni žádostmi. Další problematickou věcí je samozřejmě epidemiologická situace, během níž není vhodné, aby se tolik lidí kumulovalo na jednom místě, a to zvláště v době, kdy podle nařízení vlády úřad pro veřejnost funguje dva dny v týdnu (pondělí 8:00-13:00 a středa 12:00-17:00).

„Vedení města apeluje na občany, aby v souladu s nařízeními vlády dodržovali nošení roušek, udržovali si odstupy od jiných lidí, zbytečně se neshlukovali a naopak omezili své cesty po městě na nezbytné minimum,“ dodal Šubrt. 

Během nouzového stavu je také možno volat na telefon: 739 596 317, který funguje pro dotazy směřující k provozu magistrátu. Dovoláte se od pondělí do pátku mezi osmou a devatenáctou hodinou.