Až z rychlostní silnice R10 je v noci vidět do dálky zářící zbrusu nové logo Škody Auto. To bylo s pomocí těžké techniky a jeřábu instalováno na řídící budovu automobilky v Mladé Boleslavi.

„Nové logo měří v průměru tři metry a váží 800 kilogramů,“ řekl Boleslavskému deníku mluvčí Škody Auto Rudolf Dreithaler.

Nový znak automobilka představila letos v březnu na autosalonu v Ženevě. Do vyráběných aut se ale začne v chromovém provedení montovat až příští rok. Zjevně jej dostane i nový model, jehož téměř věrnou kopii firma představí v úterý na autosalonu ve Frankfurtu. Jde o koncept MissionL, který má již nové logo integrováno přímo na karoserii.

Od března už ale Škoda používá toto logo ve své korporátní komunikaci, na dokumentech, pylonech a továrnách. Nově jej dostala právě i řídící budova interně označovaná jako Pentagon. Logo zachovává tradiční okřídlený šíp, který je ale větší a má jiný, méně křiklavý, odstín zelené. Tradiční černý kruh kolem šípu nově vystřídal chromový rámeček.

Všechny změny souvisí s růstovou strategií Škodovky, která chce do roku 2018 vyrábět celosvětově 1,5 milionů aut.