Lidem, kteří pravidelně cestují z Mladé Boleslavi vlakem, už zbyly jen vzpomínky na budovu nádraží na mladoboleslavské třídě V. Klementa. V minulých dnech byla totiž doslova srovnána se zemí. Z místa, kudy denně procházely stovky lidí a desetisíce cestujících ročně, zbyly jen sutiny! Stavba byla zbourána za 14 dnů.

Budova musela ustoupit nové silnici, která se postupně napojí na Bondy centrum. „V současné době už odvážíme sutiny na skládku a chystáme další práce,“ uvedl stavbyvedoucí Tomáš Hrdina z firmy H-Intes pro server mb–net. „Demoliční práce pro nás provedla Údržba a správa komunikací z Mnichova Hradiště. Nyní nás čeká zasypání sklepů a vybudování kanalizace. Potom začneme s výstavbou vlastní komunikace,“ upřesnil další práce Tomáš Hrdina.

Staré nádraží bylo postaveno jako součást místní tratě ze Sudoměře-Skalska do Staré Paky v roce 1906. Mladá Boleslav byla nejstarším městem na této trati a město mělo dvě nádraží - právě Mladá Boleslav město a Mladá Boleslav Čejetičky. Teprve později byla tato trať v Mladé Boleslavi napojena na starší turnovsko - kralupskou dráhu.

Z nádraží se podařilo zachránit i slavnou plastiku s nápisem Mladá Boleslav– město automobilů.