My v podstatě chceme v příštích pěti letech investovat v České republice asi padesát pět miliard korun, řekl České televizi personální šéf firmy Martin Jahn. Výrazně to pomůže celé české ekonomice. To ale není vše, firma poprvé oficiálně využije volných kapacit svého majitele – koncernu Volkswagen. „Pro uspokojení vysoké poptávky po vozech z Mladé Boleslavi pomůže navýšit výrobu octavie závod Volkswagen v Bratislavě, který je na základě volných kapacit schopný v krátké době dodatečné vozy vyrobit,“ řekl Boleslavskému deníku mluvčí Škody Auto Evžen Krauskopf.

Závod ve Vrchlabí získává klíčové postavení v rámci aktuálního plánování ve společnosti Škoda Auto a vlastně i v koncernu Volkswagen. Měl by se stát plnohodnotným závodem včetně lakovny. Po vyřešení otázky dopravní obslužnosti a následné investici do modernizace provozu se bude ucházet o zakázku s velkým objemem výroby nových vozů, které koncern Volkswagen představil ve Frankfurtu.

Připravované SUV Yeti bude společnost Škoda Auto vyrábět v Kvasinách. Výrobu yetiho obhájilo vedení Škoda Auto i přes volné kapacity ostatních závodů VW v Evropě.

„Náš nejmodernější závod získá díky modelu Yeti třetí výrobní pilíř a bude moci nabízet nová pracovní místa. Umístění výroby yetiho v České republice je přes volné výrobní kapacity v jiných evropských lokalitách koncernu VW jasným signálem, kterým upevňujeme naši pozici v České republice. Takto velké investice nezbytně potřebují rozvoj infrastruktury v okolí našich závodů,“ dodal Jahn.