Nebude se samozřejmě s vozem z boleslavské automobilky prohánět po závodních okruzích, ale bude ho používat k soukromým účelům.
Už od doby, kdy před dvěma lety ukončil aktivní závodní kariéru, spojil své jméno s koncernem Volkswagen, kde zastává funkci ambasadora sportovních aktivit.

Z tohoto titulu tak má ke značce s okřídleným šípem kromě osobních sympatií i vazby takřka pracovní, v minulosti se totiž podílel na ladění prototypu soutěžního speciálu Fabia Super 2000.

A proč si vybral právě tenhle vůz? „Bez přehánění můžu říct, že jsem velkým fanouškem značky Škoda," tvrdí Hans-Joachim Stuck, a dodává: „Líbí se mi, jak kombinuje technický pokrok, hodně místa a cenovou dostupnost."

Právě tyhle přednosti v sobě spojuje zmíněný model Yeti, a navíc v něm téměř dvoumetrový sportovec nemá problém s tím, že by se v autě nepříjemně tísnil.

„Ve voze mám dost místa nejen já se svou výškou, ale také můj pes. Navíc mě baví, jak dobře Yeti jede na silnici i mimo asfalt – což je u nás v Alpách opravdu neocenitelné," dodává Stuck,