Verze Scout má upravenou příď i záď, výrazné designové prvky ve stříbrném provedení a především robustní kola o průměru devatenáct palců z lehkých slitin, která mají ještě zvýšit komfort při jízdě mimo zpevněné cesty. Z agregátů jsou na výběr čtyři motory, dva zážehové a dva vznětové, všechny v kombinaci s pohonem 4x4.

Škoda s Kodiaqem Scout počítá skutečně jako s plnohodnotným terénním vozem. Se světlou výškou 194 milimetrů překoná vůz i větší kameny a nerovnosti, zvládne přechodový úhel až 19,7 stupně a navíc je sériově vybaven paketem pro špatné cesty, který chrání před poškozením motor, ale také podlahu a v ní umístěná vedení. Adaptivní podvozek je samozřejmostí.

Konkrétní ceny automobilka ještě nezveřejnila, lze však očekávat, že vyšperkovaný Scout bude o něco dražší než základní model. Vůz dorazí na trh na přelomu května a června.