Ve vaší nabídce je spousta propagačních materiálů, často tématicky zaměřených – třeba materiály o židovském hřbitově nebo o moderní, „šumné“ architektuře Jiřího Krohy. Existuje nějaká tiskovina, která by zachycovala pohromadě aktuální turistickou nabídku v regionu? Vámi požadované nároky splňují beze zbytku Sezonní turistické noviny Český ráj, které máme čerstvě v prodeji. Pro zmíněné noviny připravilo právě infocentrum prezentaci Mladé Boleslavi a jejího blízkého okolí. Její součástí jsou třeba články o místní hradní herně Muzeion, sochách slavného Jana Štursy na budově divadla, nebo o Dobovém leteckém dnu a konstruktérovi Metoději Vlachovi či o skalní pivnici v Klášteře Hradiště. V bohatém kalendáři letních akcí, který letos tvoří samostatnou část novin, najdete odkazy i na boleslavské akce. Předpokládáme, že z novinek se setkají s velkým ohlasem především folkové koncerty na hradě Michalovická putna. Noviny otiskují i jízdní řády turistických autobusů. Čtenáře pochopitelně jejich stránky nezavedou jen na Boleslavsko, ale i do jiných míst v Českém ráji.
To byly informační materiály. Pořídí u vás turista i pěkný suvenýr?
Výběr suvenýrů je aktuálně dost pestrý. U každého z předmětů poznáte podle citlivě provedeného reklamního potisku a snad invenčních sloganů, že byl pořízen právě v Mladé Boleslavi. Kromě tradičních propisek, kšiltovek či nafukovacích míčů máme v nabídce i některé společenské hry jako domino, mikádo či pexeso. Myslím, že velmi neotřelou trvalou vzpomínkou na návštěvu města mohou být hodiny se dvěma rámečky pro rodinné fotografie pořízené během výletu do Mladé Boleslavi. Dál u nás koupíte dárkové pero v kovovém obalu, pěknou klíčenku s motivem automobilu nebo přívěsek ke klíčům s pamětní mincí, která má praktické využití v nákupních vozících v každém supermarketu. Muži mají výběr rozšířený o spony na kravatu s boleslavským znakem. Doufám, že nabídku ocení i samotní Boleslaváci, kteří snad mezi ní najdou vhodné drobné pozornosti pro své soukromé či pracovní návštěvy. Můžeme jim garantovat, že u nás pořídí suvenýry za velmi přijatelný peníz.
Dokážete pomoci naplnit vašim zákazníkům jejich volný čas zajímavou kulturní akcí?
Málokdy vstupujeme přímo do organizace kulturních akcí – tady nemáme důvod suplovat práci místních kulturních zařízení, která je, myslím, u většiny velmi na úrovni. Neoddiskutovatelnou mezeru vidím pouze v nabídce pro mladé řekněme od 14 do 26 let. Hlavně z toho důvodu jsme navázali spolupráci s předprodejními sítěmi, které nabízejí v první řadě vstupenky na velké koncerty těch nejpopulárnějších interpretů a skupin, z nichž mnohé se konají v blízkých městech. Loni jsme se stali předprodejním místem sítě Ticketportal. Aktuálně jsme vstoupili do jednání s letošním jednoznačným leadrem na trhu, sítí Ticketstream, které se podařilo skoupit často výhradní předprodejní práva na turné Divokého Billa, Anety Langerové, Tří sester, kapely Chinaski či znovu akčních Wanastovek. Lístky na koncerty těchto interpretů či na letní hudební festivaly typu České hrady či Mezi ploty zakoupí zájemci od června i u nás v mladoboleslavském infocentru.