Cena se liší podle toho, k jakému typu dobíjecí stanice zrovna řidič přijede. U takzvaných AC stanic, které nabízejí pomalejší dobíjení, je to 3,50 koruny za kilowatt hodinu. U DC stanice, která slibuje rychlé dobíjení, vyjde jedna kilowatt hodina na sedm korun.

U rychlonabíjecí stanice se elektromobil dobije přibližně za 15 až 20 minut na 80 procent baterie. V případě pomalejší stanice se bude nabíjet dvě až čtyři hodiny v závislosti na stavu a kapacitě baterie.

E-mobilita patří k prioritám společnosti a je součástí její investiční strategie do roku 2035. „Budoucnost značky Škoda Auto – a nejen její – je elektrická. Naším úkolem je vybudovat výkonnou dobíjecí infrastrukturu,“ vysvětlil jednatel Ško-energa Tomáš Kubín.

V první fázi projektu byla zprovozněna i první dobíjecí stanice před Muzeem Metoděje Vlacha. Během roku 2019 byly zprovozněny další čtyři dobíjecí stanice – u plaveckého bazénu, na Českobratrském náměstí, v parkovacím domě na ulici Kateřiny Militké a u fotbalového stadionu.

Za druhou fázi organizátoři označují právě zpoplatnění. Vizí do budoucna je, aby zde používaná elektřina pocházela z obnovitelných zdrojů.