I když trendy moderní doby vedou k řešení řady záležitostí elektronicky a na dálku, zrovna kolem odběru elektřiny lidé často jednají přímo; pěkně z očí do očí, kdy lze ihned reagovat na dotazy či vyjasnit případné nejasnosti. Oblékání zákaznického centra do nového hávu proto v Mladé Boleslavi není ojedinělé. Modernizace se již dočkalo obdobné pracoviště v Kladně, další na řadě pak je v Kolíně. Alespoň v rámci středních Čech; celorepublikově už se změny dočkali na 17 místech, upozornil Schnepp.

„Uspořádání našich poboček vychází z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili,“ doplnil generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec, podle jehož slov lidé dostali, co chtěli. Případné čekání tak může zkrátit Wi-Fi připojení k internetu, zvlášť v teplejších obdobích roku jistě přijde vhod i automat s pitnou vodou.

Podoba se mění – nicméně ocenit to mohou jen ti, kteří si na návštěvu mohou (či musí) udělat čas. Otevírací dobu totiž představuje čas, který u většiny lidí spadá do pracovní doby: od pondělí do čtvrtka od osmi do 17 hodin, v pátek se zavírá o hodinu dřív.