„Na nevhodné jednání ženy si stěžovali také ostatní zákazníci," vysvětlila mluvčí kolínských strážníků Helena Honkiszová, že problém se ženou neměla pouze obsluha v obchodě, ale také ostatní návštěvníci obchodního domu.

Podle slov Heleny Honkiszové u sebe problémová žena neměla doklady a nemohla proto na místě hodnověrně prokázat svoji totožnost. Z toho důvodu byla předvedená na policii k jejímu zjištění.

Incident se opakoval

Přestupek byl podle Heleny Honkiszové vyřešený domluvou, s čímž žena z Kolína souhlasila. Jenže to ještě nebyl konec. Incident se ženou se v obchodním domě nedlouho po domluvě opakoval.

„Paní se prohlašovala za majitelku obchodního domu a vedla zmatené řeči," popsala mluvčí kolínských strážníků, co se dělo při druhém incidentu.

Na místo byla z důvodu zmatených řečí přivolaná rychlá záchranná služba. Ta ženu na místě převzala do své péče. „Na žádost posádky rychlé záchranné služby strážníci asistovali při převozu pacientky," zakončila Helena Honkiszová.

Čtěte také: Zkrachovalé trafiky hyzdí okolí. Radnice v Brně neví, jak se jich zbavit