Pro nynější zimu plán počítal s výdaji ve výši 230 milionů korun – a odhad skutečných nákladů k 1. březnu dosahoval 160 milionů korun. Je tedy zjevné, že bude možno hospodařit s ušetřenými penězi. Ty podle Petrtýlových slov zůstaly určeny pro silnice – přesunou se na letní údržbu. Plán oprav po zimě počítá s výdaji ve výši 200 milionů korun – a na letní údržbu se plánovalo 570 milionů. „Nyní to tedy bude zhruba o 70 milionů víc,“ potvrdil Deníku Petrtýl, že peníze ušetřené v zimě najdou využití právě v rámci letní údržby. Mimochodem – každá koruna dobrá. Jen jediné sečení příkopů podíl silnic v celém kraji obnáší 52 milionů korun! 

Během celého roku jde „na silnice“ – a to bez investic – miliarda korun. To Petrtýl považuje za minimum k zachování současného stavu. „Aby se silnice neojížděly,“ vysvětlil.