Pečenka tento post zastával do prvního října letošního roku, poté byl z funkce náhle odvolán.

„Octavia bude v desítce nejprodávanějších aut světa", říkal ještě koncem minulého roku Petr Pečenka. U dalších úspěchů „Škodovky" už ale nebude.

Jeho nástupce Luboš Vlček tak bude odpovědný za veškeré prodejní, marketingové a poprodejní aktivity značky na domácím trhu.

Luboš Vlček není žádným nováčkem, má za sebou mnohaleté zkušenosti v mezinárodním automobilovém byznysu. Do společnosti Škoda Auto nastoupil v roce 1992 a zastával různé řídící funkce v oblasti prodeje.

V květnu 2012 převzal ve společnosti Volkswagen Group China na pozici výkonného ředitele odpovědnost za fleetové prodeje, prodeje ojetých vozů a poprodejní aktivity celé skupiny Volkswagen v Číně.

Z této pozice se vrací do Česka a přebírá k 1. lednu 2014 vedení prodejů značky Škoda v České republice.

Odpovědný tak bude za roční prodej téměř 60 tisíc vozů a síť 269 prodejních a servisních míst po celém Česku.