V listopadu letošního roku dodala zákazníkům 110 100 vozů po celém světě, v loňském listopadu to bylo 114 600, což představuje pokles o 3,9 procenta. Jenže od ledna do listopadu to je celkem 1 148 600 automobilů – to je oproti loňsku navýšení o 5,1 procenta.

Podle tiskových mluvčí společnosti Tomáše Kotery a Zdeňka Štěpánka je bestsellerem Škoda Octavia, roste poptávka po kompaktním SUV Škoda Karoq.

Ve střední Evropě dodala společnost zákazníkům 18 500 automobilů, což představuje mírný pokles o 3 procenta oproti listopadu roku 2017 (19 100 automobilů). Na domácí český trh dodala Škoda 7 700 vozů, o 7,6 % méně než ve stejném období minulého roku (listopad 2017 to bylo 8 300 vozů). Automobilka si však polepšila v Polsku (6 700 vozů; 4,3 %) a na Slovensku (2 200 vozů; 16,5 %).

Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu, zdůraznil, že za prvních jedenáct měsíců letošního roku dodávky zákazníkům ve srovnání s loňským rokem automobilka zvýšila o 5,1 procenta. „Jedná se o potěšující výkon, především s ohledem na zavedení nového testovacího cyklu WLTP a také s ohledem na současný pokles automobilového trhu v Číně. S naší produktovou ofenzívou dodáváme značce ŠKODA ty správné impulzy a získáváme pro ni nové skupiny zákazníků. Nový model ŠKODA SCALA představuje další krok k tomu, abychom v důležité kompaktní třídě mohli v budoucnu úspěšně pokračovat v našem dynamickém rozvoji,“ uvedl.

Za listopad dodala Škoda 110 100 vozů zákazníkům na celém světě