Automobilka zároveň získala titul „Skokan roku" pro zaměstnavatele, jehož oblíbenost meziročně nejvíce vzrostla.

Na prvním místě v hlasování studentů ekonomie, strojírenských oborů a IT se Škodovka navíc umístila v kategoriích „Nejlepší personální reklama", „Nejlepší náborář" a „Nejlepší prezentace na pracovních veletrzích".

V České republice se v tomto roce ankety zúčastnilo více než 10 tisíc studentů posledních ročníků a absolventů z oblasti ekonomie, strojírenství a IT z 22 vysokých škol v zemi.

„Umístění naší firmy nás velice těší," říká člen představenstva společnosti Škoda za oblast personalistiky Bohdan Wojnar. „Automobilka se podstatně zlepšila ve všech relevantních oblastech. To dokazuje, že se naše rozsáhlé aktivity směrem k posílení atraktivity zaměstnavatele vyplatily," dodává Wojnar.

V minulém roce vzrostl počet kmenových zaměstnanců Škodovky  na  rekordních více než 25 800 lidí, příslušících 37 národnostem.