Škoda Auto vsadila na dynamickou růstovou strategii a začala už v roce 2013 uplatňovat víc než úspěšnou modelovou ofenzívu. Od té doby se řítí vpřed jako automobil s cihlou na plynu.

Duben se od předchozích 29 měsíců, kdy automobilka lámala jeden rekord za druhým, výrazně nelišil, takže rekordně úspěšné tažení tuzemské značky pokračuje. V dubnu se v České republice prodalo 7481 osobních vozů, tedy o 389 kusů více než v dubnu loňského roku. I nadále si okřídlený šíp drží také nejsilnější postavení na českém automobilovém trhu – 32,34 procenta.

Od začátku roku 2016 bylo v Čechách zaregistrováno celkem 27 925 nových osobních vozů mladoboleslavské automobilky, což je o 3949 kusů více než ve stejném období loňského roku. Informoval o tom Vítězslav Pelc z oddělení podnikové komunikace.

„Po rekordním prvním kvartálu vykázala celá naše prodejní síť velmi dobré výsledky také ve čtvrtém měsíci roku, za což patří díky nejen prodejcům, ale zejména zákazníkům, kteří si pro svou novou škodovku přišli do našich kompletně modernizovaných dealerství," komentuje dubnové výsledky Luboš Vlček, šéf české prodejní organizace společnosti.

V letošním roce hodlá automobilka ve vítězném tažení rozhodně pokračovat. S neskrývanými ambicemi očekává zahájení „ofenzívy SUV", kterou odstartuje nová Škoda Kodiaq. Ta se dostane k prvním majitelům hned v úvodu roku 2017.

Právě toto až sedmimístné SUV bude dalším vstupem Škodovky do rychle se rozvíjejícího segmentu SUV (sport utility vehicle = sportovní užitkové vozidlo), tedy středně velkých strojů kombinujících výhody terénních vozidel a komfort vozidel sportovních. Právě na tento segment se hodlá společnost v nejbližších letech orientovat nejvýrazněji.