Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Škodovka ukázala výsledky za první pololetí a hlásí další rekordy

Mladá Boleslav- Firma Škoda Auto v prvním pololetí roku 2014 podstatně zvýšila prodeje, tržby a provozní výsledek.

31.7.2014 2
SDÍLEJ:

Škoda Auto roste...Foto: Ilustrační foto

Automobilka dodala zákazníkům na celém světě v prvním pololetí 522 500 vozů, čímž poprvé překročila hranici půl milionu vozů za toto období (leden až červen 2013: 464 600; plus 12,5 procenta).

Tržby ve stejném období vzrostly rovněž na rekordní hodnotu prvního pololetí ve výši téměř šesti miliard euro (5,974 miliard euro). Oproti prvnímu pololetí 2013 (4,966 miliard euro) to představuje nárůst o 20,3 procenta. Provozní výsledek meziročně vzrostl o 74,9 procenta na 425 milionů euro.

„ŠKODA si v první polovině roku vedla velice dobře a stabilně udržovala růstový kurz," říká předseda představenstva automobilky Winfried Vahland.

„Sílu značky dokazuje nejlepší pololetní prodejní výsledek v historii automobilky a podstatný nárůst tržeb a zisku. Naše modelová ofenzíva demonstruje svou plnou sílu, získáváme přitom i nové skupiny zákazníků. Nová Octavia, srdce naší značky překonává naše očekávání," říká Vahland.

Tržby skupiny Škoda Auto dosáhly v první polovině roku hodnoty 5,974 miliard euro, to je o 20,3 procenta více než v prvních šesti měsících roku 2013 (4,966 miliard euro).

Ve stejném období vzrostl provozní výsledek o 74,9 procenta na 425 milionů euro (první pololetí 2013: 243 milionů euro), obratová rendita dosáhla hodnoty 7,1 procenta a převýšila tak loňskou hodnotu 4,9 procenta. Zlepšení výsledku bylo vedle nárůstu prodejů pozitivně ovlivněno také kvalitativně hodnotnějším modelovým mixem a zlepšením výrobních nákladů. Čistá likvidita vzrostla o 41,9 procenta na 1,855 miliard euro. Investice činily 149 milionů euro (leden až červen 2013: 265 milionů euro).

„ŠKODA v prvním pololetí rostla se ziskem," říká člen představenstva zodpovědný za oblast ekonomie Winfried Krause.

„Investice do nových modelů se vyplácí. Vedle vyššího zisku je dokladem finanční síly podniku také nárůst čisté likvidity. Rovněž za celý letošní rok očekává Škoda další nárůst odbytu, tržeb a zisku. Přitom je s ohledem na tvrdé konkurenční prostředí i nadále nutná nejvyšší nákladová disciplína," dodává Krause.

Autor: Redakce

31.7.2014 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:
V rámci světového dne úrazu dorazily do Klaudiánovy nemocnice v Mladé Boleslavi i dvě třídy dětí ze Základní školy Kosmonosy.
14

OBRAZEM: Děti se učily první pomoc, pak si prošly nemocnici

Ilustrační foto.

Ve středu v Deníku: prvňáčci ze ZŠ Brodce a ZŠ Bezno

Cena povinného ručení plíživě stoupá. Pojišťovny na něm tratí

Povinné ručení by mělo podražit. Důvod je prostý, už delší dobu nevydělává a pojišťovny na něm navíc tratí. Kdo zdražení pocítí nejvíce a kdy k němu vlastně dojde, vysvětluje Zbyněk Kuběj, analytik neživotního pojištění Partners.

Boleslavské divadlo finišuje s premiérou

Mladá Boleslav – Na prknech Velké scény mladoboleslavského divadla se už tento pátek uskuteční další letošní premiéra. Bude jím hra Deburau.

Kandidátní listina bez žen? Ve středních Čechách mohou voliči najít jedinou

Střední Čechy – O křesla v Poslanecké sněmovně se ve Středočeském kraji celkem – na všech 26 kandidátních listinách, které nyní voliči nacházejí ve svých poštovních stránkách – uchází 754 kandidátů, jejichž průměrný věk dosahuje 46,4 roku. Z nich je 210 žen (tedy 27,85 procenta). V jejich případě činí průměrný věk 47,1 roku.

Superdebata Deníku: ptejte se Babiše a dalších lídrů

Pokud chcete ještě něco vědět před volbami od kandidujících stran, máte šanci se zeptat právě teď. Deník ji vašim jménem položí už ve čtvrtek 19. října, tedy den před parlamentními volbami, desítce lídrů politických stran při závěrečné předvolební debatě v sídle listu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení