Jak si v poslední době největší česká firma vlastně ekonomicky stojí? Stále má důvod ke spokojenosti?

„V prvních osmi měsících letošního roku jsme celosvětově rostli o více než 13 procent a našim zákazníkům jsme dodali 678 500 vozů. S dalším růstem počítáme i v blízké budoucnosti. V příštích letech plánujeme prodávat 1,5 milionu vozů ročně," vysvětluje Jozef Baláž, mluvčí společnosti.

Škoda Auto v souvislosti s náběhem nejnovějšího modelu rozšíří svou zaměstnaneckou základnu o celých osm set lidí.

„Město, kde je tak významná firma, se s ní svým způsobem veze. Přestože Mladá Boleslav má řadu vazeb na své okolí, dnes je jednoznačně určená automobilkou," komentuje význam automobilky ve městě prezident Hospodářské komory ČR Vladimír Dlouhý, který v minulém týdnu Mladou Boleslav navštívil.

Čtěte také: Vladimír Dlouhý: Orientace na jedinou oblast je riziková