Kromě toho automobilka vyráběla i karoserie a komponenty – například bateriové systémy pro platformu MEB určenou pro elektrická vozidla, dále motory, nápravy, převodovky nebo vysokonapěťové trakční baterie pro hybridní vozy, a to i pro ostatní koncernové modely. „V roce 2023 budeme pokračovat v elektrifikaci a s jasně definovanými cíli. Do roku 2030 budou všechny tři české závody vyrábět elektrické komponenty nebo elektromobily,“ řekl Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto.

V roce 2022 vyrobila společnost Škoda Auto ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi přibližně 415 vozů modelových řad Škoda Fabia, Scala, Octavia, Octavia iV, Kamiq, Enyaq iV a Enyaq Coupé iV. Modely úspěšné plně elektrické řady Enyaq iV vycházejí z modulární platformy pro vozidla s elektrickým pohonem MEB koncernu Volkswagen.

Od loňského května se v Mladé Boleslavi vyrábějí také bateriové systémy pro vozy na platformě MEB. Investice do nově vybudované výrobní linky činí přibližně 130 milionů eur. Další montážní linku plánuje firma spustit již letos. Tímto krokem se celková kapacita zvýší o více než 340 procent na 1 500 jednotek denně.

Činily se i obě nedaleké pobočky. V závodě v Kvasinách bylo vyrobeno loni celkem 221 tisíc vozů modelových řad Škoda Superb, Superb Combi, Superb iV, Karoq a Kodiaq. V závodě ve Vrchlabí vzniklo 538 tisíc kusů automatických převodovek s přímým řazením, které se montují do modelů české automobilky i do vozů dalších koncernových značek.