Škoda Auto prodloužila své angažmá oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF (International Ice Hockey Federation) o dalších šest let až do roku 2017. V rámci 75. Mistrovství světa v hokeji to dnes v Bratislavě společně oznámila česká automobilka, Světová federace ledního hokeje IIHF a Infront Sports & Marketing, oficiální marketingový partner pro mistrovství světa.
„Škoda je už od roku 1993 hlavním sponzorem každoročních šampionátů o titul mistra světa v ledním hokeji. Výrazem uznání tohoto dlouholetého angažmá byl mimo jiné i záznam do Guinnesovy knihy rekordů za nejdelší hlavní sponzoring v dějinách sportovních mistrovství světa,“ řekl Deníku mluvčí firmy Evžen Krauskopf.
Šéf společnosti Škoda Auto Winfried Vahland, u příležitosti podpisu smlouvy prohlásil: „Máme radost z toho, že budeme i v následujících šesti letech hlavním sponzorem mistrovství světa v hokeji a že tak bude pokračovat mimořádně úspěšné partnerství. Škoda na světových trzích mocně přidává plyn. Do roku 2018 chceme náš odbyt minimálně zdvojnásobit a dostat se tak na zhruba 1,5 milionu prodaných automobilů. Fascinace ledním hokejem se přitom ke značce Škoda optimálně hodí. Síla sportu nás bude i v budoucnu skvěle podporovat v našem růstovém kurzu.“
Angažmá Škodovky v ledním hokeji hraje už od začátku rozvoje na počátku devadesátých let pro společnost klíčovou roli a do dnešního dne podstatně přispívalo ke zvyšování image a známosti české značky na světových trzích.
Mistrovství světa bez Škodovky? To sotva, říká prezident
„Díky prominentní roli oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF a angažovanosti společnosti Škoda v ledním hokeji jsou dnes tato značka a toto sportovní odvětví už takřka nerozlučně spojeni. Prodloužení smlouvy je potvrzením úspěšné práce všech zúčastněných stran a já jsem rád, že Škoda, IIHF a Infront v rámci každoroční vrcholné mezinárodní hokejové soutěže i v budoucnu potáhnou za jeden provaz. Spolehliví partneři jsou předpokladem pro trvalý a úspěšný rozvoj turnaje,“ prezident IIHF René Fasel.
„Letošní mistrovství světa IIHF je první velkou sportovní akcí, při které Škodovka prezentuje svou novou Corporate Identity – to je důkazem toho, jaký význam má mistrovství IIHF pro své komerční partnery. Dnešního dne prodloužená spolupráce umožňuje všem zúčastněným nadále dlouhodobě rozvíjet partnerství,“ říká Philippe Blatter, prezident a CEO společnosti Infront.
„S podporou prvotřídních služeb společnosti Infront bude Škoda i v budoucnu profitovat se své vysoké prezence v pozici oficiálního hlavního sponzora a z mnoha možností aktivace a bude tak moci dosáhnout své náročné marketingové cíle. Jsme přesvědčeni o tom, že trvalé angažmá bude také podnětem pro další sponzory mistrovství IIHF."
Automobilka podporuje mistrovství světa v hokeji mnoha způsoby. Při mistrovství světa na Slovensku, které o tomto víkendu končí, je česká automobilka zastoupena silněji než kdy předtím: ať už flotilou 40 vozů pro oficiální funkcionáře a hosty, velké logo Škoda na středu hracího pole či loga, umístěna na mantinelech, dresech a přilbách pěti mužstev, nebo o akce na stadionech a na internetu.