Společnost uvedla, že se automobilka pravidelně umisťuje na předních příčkách v hodnocení zaměstnavatelů, a to jak v odborných průzkumech, tak i v anketách uchazečů z řad studentů. O výsledku rozhodlo přes 7000 českých zaměstnanců, ti vybírali mezi 150 tuzemskými společnostmi ze soukromého sektoru.

Mezi hodnotící kritéria patřila dobrá pověst firmy, využívání nejnovějších technologií, jistota zaměstnání, možnost kariérního růstu, atraktivní plat, ale i možnost spojení osobního a profesního života, firemní benefity a další hlediska.

„Další prvenství v anketě hodnotící zaměstnavatele je velkým oceněním práce celé naší společnosti, která se péči o zaměstnance a jejich rozvoji dlouhodobě věnuje,“ řekl Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast řízení lidských zdrojů. „Plně si uvědomujeme, že za úspěchem naší společnosti stojí nejen jasná vize, ale zejména spokojení, motivovaní a inovacím otevření zaměstnanci,“ dodal.

Anketa Randstad Employer Brand Research zkoumá atraktivitu největších zaměstnavatelů, celosvětově má již sedmnáctiletou tradici. Společnost provádí pravidelně nezávislý výzkum ve 30 zemích světa, co talentované zaměstnance nejvíce motivuje a co je pro ně důležité při výběru zaměstnavatele.