Právě na síti LinkedIn, kde lze mimo jiné objevit, že do nynější funkce nastoupil před rokem, začal představovat videa s testováním různých modelů značky Škoda – přičemž od čtvrtečního rána nabízí první nahrávku: s ukázkou jízdy nového modelu fabie. Využil k tomu jeho mediální prezentaci, která se nyní koná v polském Gdaňsku. Testovací vyjížďky s dalšími škodovkami z aktuální produkce budou následovat.

Co tento nový videoseriál nabídne, napovídá jeho první díl. Na nové fabii (která mimochodem má právě ve čtvrtek světovou výstavní premiéru s představením pro veřejnost v rámci akce Auta na Náplavce v Praze) šéf firmy představuje několik novinek, které osobně považuje za nejzajímavější – a pak společně s vedoucím komunikace společnosti Škoda Auto Jensem Katemannem vyráží na zkušební jízdu spojenou s představením tohoto modelu a jeho pozice mezi aktuálními produkty značky se symbolem okřídleného šípu. I k dalším chystaným videotestům různých modelů si Schäfer přizve hosty včetně expertů.