V porovnání se stejným měsícem minulého roku vzrostly dodávky značky Škoda zákazníkům o 3,3 procenta na přibližně 83.900 vozů. Od ledna do září 2012 vzrostly dodávky českého výrobce automobilů oproti stejnému období minulého roku o 7,9 procent.
Společnost Škoda dodala zákazníkům do konce září 2012 téměř 717.200 vozů (leden až září 2011: 664.800 vozů).
„Navzdory stále se zhoršujícím ekonomickým podmínkám se společnosti Škoda podařilo v září 2012 i nadále růst," říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda za oblast prodeje a marketingu. „Situace na některých evropských trzích zůstává obtížná. My jsme se ale prosadili a získali větší podíl na trhu. Vítr do plachet očekáváme v následujících měsících od našeho nového modelu Škoda Rapid, který od října 2012 začneme uvádět na první trhy," dodává Eichhorn.
V západní Evropě se automobilka nemohla vyhnout jistému oslabení trhu, dosáhla však lepších výsledků než celkový trh. Dodávky zákazníkům dosáhly v září v západní Evropě celkem 33.700 vozů (září 2011: 35.200). Podíl značky Škoda vzrostl za posledních devět měsíců tohoto roku z 2,8 na více než tři procenta. V dobré kondici je výrobce i na nejsilnějším evropském trhu, v Německu: na trhu, který silně oslabuje, vzrostly dodávky zákazníkům oproti stejnému měsíci minulého roku o 9,2 procenta na 13.700 vozů. Ve Velké Británii, která je druhým největším západoevropským trhem, dosáhly dodávky 7.300 vozů (plus 1,1 procento), což je druhý nejlepší výsledek v dějinách značky.
I ve východní Evropě se značce Škoda v září 2012 dařilo lépe než celkovému trhu. Dodávky zákazníkům vzrostly o 22,7 procent na 11.700 vozů (září 2011: 9.500). Škoda tak rostla třikrát rychleji než východoevropský trh, celkem o 7,2 procenta. Podíl značky Škoda ve východní Evropě vzrostl v prvních devíti měsících roku 2012 ze 3,4 procenta na více než 4 procenta. Rovněž na největším východoevropském trhu, v Rusku, rostla Škoda více než třikrát rychleji než celkový trh. Dodávky zákazníkům vzrostly v září 2012 o 35,1 procento na celkových 8.800 vozů (září 2011: 6.500).
Ve střední Evropě dodala automobilka v září 9.300 vozů (září 2011: 10.400). Celkový trh ve střední Evropě vykazuje pokles o 4,4 procenta oproti stejnému měsíci loňského roku. Na domácím trhu, v České republice, dodala Škoda v září 2012 zákazníkům více než 4.600 vozů (září 2011: 5.100). To představuje celkový podíl na českém trhu přibližně 37 procent. V prvních devíti měsících roku 2012 zvýšila dodávky zákazníkům ve střední Evropě ve srovnání se stejným obdobím loňského roku přibližně o tři procenta na 94.000 vozů. Podíl značky Škoda na trhu střední Evropy vzrostl z 18,4 procenta na současných 18,8 procent.