Televizní diváci už to určitě zaznamenali. Korejská automobilka Hyundai pozměnila svou reklamu, která celou řadu příznivců mladoboleslavské automobilky dostávala od podzimu do varu. „Váš soused z Boleslavi bude takhle malý," už ve spotu nezaznívá.

Nošovická automobilka, která podobné praktiky využívala v konkurenčním boji už několikrát (například když u svých dealerů vystavovala zároveň své vozy a škodovky, aby demonstrovala přednosti svých výrobků), odmítá věc komentovat. Důvod pozměnění reklamy tak zůstává v rovině spekulací. Pravdou však je, že srovnávací reklama je v České republice zákonem zapovězena.

Reklama na model Hyundai i20, kterou vám možná připomene obrázek, vychvaluje přednosti nového modelu a kontroverzní výrok nyní nahrazuje obratem: „Malý soused bude ještě menší."

„Konkurenci vnímáme jako celek a pochopitelně k ní přistupujeme s respektem," okomentoval Tomáš Kubík z oddělení komunikace Škody Auto krátce skutečnost, že škodovka nemá potřebu na podobné výpady jakýmkoliv způsobem reagovat.