Společnost ŠKODA AUTO opticky a technicky upravila studii VISION iV speciálně pro čínský trh a vybavila ji elektromotorem u zadní nápravy o výkonu 150 kW (204 k), který pohání zadní kola a nabízí bezemisní provoz. Maximální rychlost činí 160 km/h. Kompaktní lithium-iontová baterie má kapacitu 83 kWh a je umístěna v podlaze mezi nápravami. Maximální dojezd na jedno nabití činí až 500 km.

Studie Vision iV potom nabízí konkrétní výhled na budoucí sériový elektromobil. „V roce 2020 bude na evropském trhu uveden první čistě elektrický vůz značky ŠKODA na bázi modulární platformy pro elektromobily MEB. Po jednání s partnerem SAIC VOLKSWAGEN v rámci společného podniku se již intenzivně pracuje i na uvedení vozu na čínský trh. Současně ŠKODA na čínském trhu poroste především díky nabídce vozů SUV,“ uvedli Hermann Prax a Štěpán Řehák z oddělení Komunikace produktu.

Společnost se jednostopým dopravním prostředkem Klement vrací k zakladatelům automobilky Václavu Laurinovi a Václavu Klementovi do doby před 124 lety. „Tehdy začala výrobou bicyklů úspěšná historie firmy. Současně představuje vizi, jak by mohla vypadat elektrická, inovativní a moderní mikromobilita v čínských velkoměstech. KLEMENT s motorem o výkonu 4 kW, integrovaným v náboji zadního kola, dosahuje maximální rychlosti 45 km/h,“ uvedli mluvčí společnosti.