Česká automobilka má své místo na mapě průmyslu už 119 let, a minulý rok se dá bez nadsázky považovat za průlomový.
Rekordní prodej 1 037 200 vozů znamená, že v loňském roce si škodovku pořídilo o 12,7 procenta lidí více, než tomu bylo v roce 2013 (tehdy prodala Škoda Auto celosvětově 920 800 aut).
„Značce Škoda se v roce 2014 i ve obtížných podmínkách dařilo a úspěšně pokračovala ve svém růstu," pochvaluje si předseda představenstva společnosti Winfried Vahland. „S novým prodejním rekordem, tedy s více než jedním milionem prodaných vozů za jeden rok, značka postoupila do ‚Ligy mistrů' mezi velkými světovými automobilkami. A tempo budeme zvyšovat i v příštích letech," slibuje .
Úspěch automobilky vysvětluje firma i tím, že na trhu je rekordní počet modelů aut s okřídleným šípem ve znaku.
Nejprve byla představena studie ‚Škoda VisionC', následována modely Octavia G-TEC, Octavia Scout a třemi variantami Monte Carlo pro modelové řady Citigo, Yeti a Rapid Spaceback. O tečku se postarala nová Škoda Fabia.
V podobném tempu by se měl podle plánů nést i tento rok. Brzy dorazí k prodejcům nová Škoda Fabia Combi. V únoru čeká světová premiéra nový superb, který bude v březnu představen i na autosalonu v Ženevě.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditBoleslavská automobilka má za sebou rekordní rok, patří do "Ligy mistrů"
Mladá Boleslav - Rok 2014 se do historie automobilky Škoda Auto zapsal jako první, kdy se podařilo prodat více než milión aut
Nová Škoda Fabia
|
Foto: Škoda Auto