V kokpitu vozu Mitsubishi Lancer EVO IX. Tošovský uspěl také na dalších soutěžích. Konkrétně v rakouském Zeltwegu a slovinském Mariboru.

Během letních měsíců jste absolvoval prozatím dvě soutěže. Jak jste si vedl?
První soutěž jsme absolvovali v okolí rakouského Zeltwegu. Závod se započítával do rakouského mistrovství. A zároveň samozřejmě do Mitropa Cupu. V poháru jsme zvítězili a celkově obsadili čtvrtou příčku. O vítězství v seriálu jsme bojovali s Grosingem. Toho se nám nakonec podařilo porazit. Na základě toho jsme šli na závěrečnou rozebírací technickou kontrolu. Auto obstálo, a tak jsme se mohli radovat.

Druhý podnik se jel ve slovinském Mariboru. Co se právě o této soutěži dá říci?
Po prologu jsme byli třetí. Jenže po ranním startu hned ve druhé zatáčce nás překvapil velmi kluzký asfalt. Měli jme co dělat, abychom auto nerozbili. V první etapě jsme se tak pohybovali kolem dvanáctého místa absolutně. Potřebovali jsme ale dojet alespoň do třetího místa v Mitropě. Podařilo se, zatáhli jsme a v hodnocení seriálu nám patřila druhá příčka. Před námi skončil jen Němec Gastner. Ten se na nás dotáhl na zhruba 20 bodů. Absolutně nám patřilo deváté místo.

Jak těžké bude vedení v Mitropě uhájit?
Ještě máme před sebou dva podniky v Itálii a jeden v Německu. Právě chystáme auto na italský podnik. Ten se jede koncem prázdnin. Čeká nás silná konkurence především ze strany italských týmů. A jak náročné bude vedení udržet? Nebude to nic jednoduchého. Pochopitelně. Gastner nám určitě nenechá nic zadarmo. Společně s Michalem ale uděláme vše pro to, abychom prvenství v Mitropa Cupu uhájili.