Jubilejní 35. ročník Rally Bohemia dokončilo 31 posádek. Na start se jich postavilo na startovní rampu 74.
Závod znamenal šestý triumf pro Romana Krestu a druhé vítězství pro Petra Grosse. Smůla v samém závěru připravila o úspěch Václava Pecha, životní výsledek zajel Jaromír Tarabus. Soutěž měla od samého začátku vynikající úroveň a náboj, v závěru ještě gradovala a přinesla překvapivé výsledky.

Závěrečné dvě „královské“ rychlostní zkoušky XXXV. Rally Bohemia v Sychrově a Navarově přinesly až nečekaný zvrat na špici absolutního pořadí a pořádně zamíchaly i umístěním mezi prvními deseti.
Začalo to tím, že Václav Pech, jeden ze dvou nejvážnějších uchazečů o vítězství, byl nucen odstoupit poté, co mu praskl hnací hřídel. Roman Odložilík, místo aby poskočil na stříbrnou pozici, ztratil dvě minuty likvidací požáru unikajícího oleje a na poslední vložce dokonce musel s porouchaným řízením odstoupit.

Prasklá poloosa a neplánovaná návštěva příkopu výrazně zbrzdila i Jaroslava Orsáka, takže i on ztratil šanci na celkové umístění na stupních vítězů. Ve výsledkové listině tedy nezůstal kámen na kameni.

S jedinou výjimkou, tou bylo první místo nyní již nikým neohrožovaného Romana Kresty. Ten si spolu s Petrem Grossem dojel pro své již šesté vítězství na Rally Bohemia. Třikrát zvítězil v letech 2000 - 2002 s vozem Škoda Octavia WRC, jako člen týmu Škoda Motorsport. O rok později triumfoval s Peugeotem 206 WRC a v loňském roce s Mitsubishi Lancer EVO IX. Pro jeho spolujezdce Petra Grosse šlo o vítězství druhé.

Ziskem stříbra vyrovnali Pavel Valoušek se Zdeňkem Hrůzou svůj nejlepší letošní výsledek z Jaenner rallye.

Životní výsledek v podobě třetí příčky pro sebe vybojovali Jaromír Tarabus s Danielem Trunkátem a jejich úspěch je současně i historicky prvním umístěním českého jezdce s vozem kategorie S2000 na stupních vítězů v rámci Mezinárodního mistrovství České republiky v rallye.

Jepičí život v Rally Bohemia zažila boleslavská posádka Josef Dvořák – Jan Slavík. Ta ze závodu odstoupila už v první erzetě.

„Na sedmém kilometru první rychlostní zkoušky nám odešlo těsnění pod hlavou a museli jsme ze závodu odstoupit,“ smutně konstatoval Dvořákův spolujezdec Jan Slavík.

„Mrzí nás to o to víc, že v předchozích čtyřech závodech jsme vždy skončili „na bedně“ a po vítězství v Hustopečích jsme se věřili, že na domácí trati dosáhneme úspěchu ve své třídě A7. Bohužel, zradila nás technika,“ dodal Jan Slavík.

Podstatně lépe si vedla druhá boleslavská posádka Michal Křemen – Rudolf Kouřil. Ta skončila ve třídě N2 třetí a v celkové klasifikaci dojela devětadvacátá.