Model Škoda 130 LR si připsal na Bohemii již třetí vítězství v MČR HA v řadě.

Břetislav Enge už loni útočil na vítězství při souboji s Janem Krejčou, letos tedy své obdivuhodné výkony na Rally Bohemia legendární okruhový a vrchařský jezdec potvrdil tím nejlepším možným způsobem. Zároveň se Břetislav Enge zasloužil o to, že automobil Škoda 130 LR dosáhl na Rally Bohemia Historic hattricku v počtu absolutních vítězství v MČR historických automobilů. Až do začátku poslední sekce soutěže figurovala Škoda 130 LR i na druhém místě, a to v rukou rychlé chodské posádky Jan Frei / Petr Šlegl. Ti bohužel v předposlední rychlostní zkoušce museli odstoupit pro závadu elektroniky. Stříbro z Rally Bohemia tak mohli v cíli oslavit Lubomír Sychra / Tomáš Kavalek na atraktivní Lanci Delta HF Integrale. Na stupně vítězů je na mladoboleslavském Staroměstském náměstí doprovodili ještě bronzoví Petr Hejhal / Roman Mihulka se Škodou 110 L, kteří se zároveň stali vítězi Kategorie 2 pro automobily z let 1970-1975.

V Kategorii D pro automobily z let 1976-1981 zvítězili Jan Hodouš / Aleš Hodouš na Wartburgu 353. V Kategorii 1 automobilů do roku 1969 úspěšně dojeli do cíle její jediní účastníci, britsko-norská posádka Nigel Rose / Petter Vegel s Austinem Healey 3000 MK.

Po první etapě vedli s náskokem více než minuty v klasifikaci MČR HA její favorité Jiří Jírovec / Jiří Horák na BMW M3, ale v první nedělní rychlostní zkoušce Radostín I havarovali. Během soutěže dominovali absolutní klasifikaci s více než šestiminutovým náskokem Filip Ballek / Tomáš Fallada se Subaru Impreza 555, ale na základě závěrečné technické prohlídky byli vyloučeni. Nedařilo se ani dvojici Štěpán Zabloudil / Hynek Středa na identickém automobilu, které brzy zradila převodovka a po opakovaném startu v rámci klasifikace 2. etapy následně odstoupili hned na první rychlostní zkoušce.
Náročné tratě Rally Bohemia řádně prověřily připravenost historických automobilů, když jich do cíle dojelo pouze 14 ze 27 startujících.