A pokračuje: „Systém závodu je nastaven jako dvoudenní, kdy se v sobotu odjedou dvě tréninkové a dvě závodní jízdy. Stejný program se opakuje v neděli.“

Vzhledem k rozsahu závodu a počtu přihlášených posádek budou k dispozici dvě parkoviště závodních vozů. „Jedna část bude v průmyslové zóně Bojetic na soukromém pozemku v areálu firmy LUKR a druhá část bude situována přímo na komunikaci v úseku od značky konec obce Bojetice až dvě stě metrů za místní hřbitov, bude zmíněná komunikace úplně uzavřena,“ hlásí Dufek.

Uzavírka je povolena od dnešní sedmnácté hodiny, do neděle 18 hodin. Průjezd bude umožněn složkám integrovaného záchranného systému, v závažných případech pak po dohodě s pořadatelem.

Závod je vypsán ve čtyřech kategoriích: produkční, sériové a tuning vozy (skupina N), cestovní a závodní vozy (skupina E), historické vozy (skupina H) a volná kategorie. Ve startovním poli jsou vozy napříč všemi různými značkami. „K vidění budou historické unikáty jako je například Audi Sport Quattro S1, Porsche 911 RS, Lancia Delta HF Turbo, Mercedes 190 AMG, různé typ krásných škodovek, BMW, Lady, Fiaty, Volkswageny, ale i novodobější závodní technika jako jsou Hondy Civic Type-R, Citroen C2, vozy Subaru a několik Lancerů, v různých EVO specifikacích,“ vyjmenovává Dufek.

A pokračuje: „Závod jsme na této trati naposledy pořádali v roce 2008. Délka závodu byla tehdy 2,3 kilometrů a nejrychlejšího času dosáhl Pavel Ulman na voze BMW M3 a to 1:08,46. V roce 2003 jsme pro jezdce jako pořadatelé tehdy oblíbeného Týneckého poháru v Autokrosu uspořádali doplňkový závod do vrchu na této trati. Závodu se zúčastnilo více jak osmdesát jezdců a přihlížely mu asi dvě tisícovky diváků. Délka závodu byla tehdy 2,2 kilometrů a nejrychlejšího času dosáhl Jaroslav Čermák na voze Citroen ZX Turbo a to 1:14,43.“

Pro diváky budou připravena dvě odstavná parkoviště. První ve směru od Boleslavi bude situováno na spojovací komunikaci mezi Jemníky a Řepovem a druhé ve směru od obce Bojetice na panelové cestě směřující k lesu U Doubku.