Zdá se, že český autokrosový šampión a mistr Evropy Boleslavák Petr Bartoš, bude mít zdatné nástupce. Osmiletý Radek Franc a pětiletá Anežka Francová totiž v dětských divizích Racer Buggy řádí na tratích mistrovství ČR a v Pohárech sponzorů. A jejich výsledky jsou vynikající.

Radek Franc absolvoval v sezoně 2005 více jak dvacet startů a jako jeden z nejmladších se umístil ve své třídě na devátém místě, což byl vynikající úspěch.

V úspěších svého bratra se zhlédla jeho mladší sestra Anežka, která jezdila s týmem na všechny závody jako divačka, ale její chuť závodit byla zjevná.
Pro sezonu 2006 závodní tým Auto Klub Škoda Mladá Boleslav připravil dvě buginy. Jednu pro Anežku, druhou pro Radka. Tvrdá práce na vývoji bugin se vyplatila.

V premiéře, kterou byl start mistrovství ČR na Autodromu v Sosnové u České Lípy, naznačili oba mladičcí jezdci své ambice. Anežka Francová se umístila po oba dny na druhém místě, její bratr Radek byl jednou čtvrtý a ve druhém závodě druhý.

Na oba mladé autokrosaře ještě čekalo 19 závodů. V mistrovství ČR se Radek Franc umístil čtvrtý, v Poháru sponzorů dojel celkově třetí.

Anežka byla ještě úspěšnější. Ta si ve své první sezoně vyjela druhé místo v Poháru sponzorů stejným bodovým ziskem jako vítěz. V mistrovství ČR se umístila jako třetí a za její výsledky se jí dostalo ocenění Nejlepší reprezentantky autokrosu v autoklubu. Ocenění si pak mohla pyšně převzít za přítomnosti televizních kamer a rozhlasu v Praze.

Pro novou sezonu 2007 připravil servisní tým oběma sourozencům vylepšené stroje. To spočívalo ve vývoji nové převodovky, přívěry výfuku nové řídíci jednotky a nových tlumičů na Radkově stroji, v naladění motoru a podvozku u buginy Anežky.

Ani dětský autokros není levnou záležitostí. Náklady na sezonu 2007 jsou pro laika ohromující. Činí celkem 1 milion 137 tisíc pro oba jezdce.

Z toho buggy Anežky 85 tisíc, Radka 220 tisíc korun. Náklady na zřízení servisního zázemí spolykají čtvrt milonu korun, náklady na provoz každého závodu včetně startovného a základní údržby 360 tisíc korun. Náklady na mzdy mechaniků jsou 72 tisíc, cestovní náklady 50 tisíc korun a ostatní náklady, které zahrnují elekrickou energii, silniční poplatky, povinné ručení, pojistky a nájem dílen jsou ve výši 100 tisíc korun.

Sourozenci Francovi začali novou autokrosovou sezonu několika úspěchy a naznačili, že budou v i letos jezdit v závodech dětského autokrosu na čelných pozicích.