Až po dlouhých týdnech se autobusy začaly nesměle vracet do provozu. Zpočátku to ale bylo všelijaké. Nikdo třeba nechápal, proč jsou tak dlouhé intervaly, nebo proč některé linky úplně zmizely.

A pak nastal den D. Přišel první červenec a další změny, další hádky na sociálních sítích a velká nespokojenost některých Boleslaváků, kteří jsou na provoz MHD odkázáni, jelikož každý, ač jsme v městě automobilů, vlastní vozidlo kolikrát nemá. Dopravní podnik se navíc dostává mezi mlýnské kameny města, které jako provozovatel navrhuje změny v provozu a nešťastných cestujících.

Jízdní řády ve stejném režimu fungovaly dlouho, cestující byli spokojení a je nad mé chápání, proč se provoz nemohl vrátit do stavu před pandemií. I Mladá Boleslav se navíc zanedlouho stane součástí Pražské integrované dopravy (PID), takže je velmi pravděpodobné, že se linky změní znovu. Proč to dělat jednoduše, že ano?