Základem vozu je šestikolové šasi Tatry Terrno se čtyřdveřovou kabinou pro šest mužů, které pohání vzduchem chlazený osmiválec s výkonem až 325 kW a manuální čtrnáctistupňovou převodovkou. Na přední části vozu je elektrický lanový naviják a nárazníková lafetová proudnice s dostřikem až 30 metrů. Kabina poskytuje také dýchací přístroje v opěradlech sedadel, dobíjecí úchyty pro ruční vysílačky a svítilny i dva displeje, z nichž jeden slouží k navigaci a druhý je displejem couvací kamery. Vůz je vybaven i datovou sběrnicí pro řízení účelové nástavby.

Nerezová nádrž na hasivo pojme až 8 500 litrů vody a 510 litrů pěnidla. Nástavba disponuje také osvětlovacím stožárem, který lze pneumaticky vysunout až do 5 metrů. Čerpacím zařízením THZ 3000, kterým je stříkačka vybavena, proudí 3000 litrů za minutu při tlaku 10 bar.

Veřejnosti chtějí hasiči nový vůz představit na zářijové sousedské slavnosti v Mnichově Hradišti.