Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze - pohled do expozice. Ve středu interaktivní model chrámu svatého Vavřince a blahoslavené Zdislavy v Jablonném v Podještědí.
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze - pohled do expozice. Zleva busta Maxmiliána I. Bavorského a obraz Ferdinanda II. s pohledem na Pražský hrad.
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze - pohled do expozice. Vlevo nahoře Arnošt Jan Heidelberger – dílna: Hlava Ukřižovaného z Karlova mostu, rok 1629 (Arcibiskupství pražské).
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze - pohled do expozice.
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze: Michiel van Mierevelt – dílna: Fridrich Falcký a Alžběta Stuartovna, okolo roku 1625 (Německo, Historisches Museum der Pfalz Speyer).
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze: neznámý autor - lamelový portrét Bernarda Ignáce z Martinic a jeho manželek (vyobrazena Veronika Polyxena ze Šternberka), kolem roku 1670 (Vlastivědné muzeum, Slaný).
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze: Matyáš Bernard Braun – Kalvárie, kolem roku 1730 (Národní muzeum, Praha).
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze: Franz Alois Mayr – model bývalého kolegiátního kostela augustiniánů kanovníků sv. Markéty v Baumburgu, rok 1755 (Německo, Diözesanmuseum Freising).
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze: podobizna šlechtice v alegorickém kostýmu z koňského baletu La Contesa dell‘ Aria e dell’Acqua, po roce 1667 (Státní zámek Rájec nad Svitavou).
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka
Z výstavy Baroko v Bavorsku a v Čechách v historické budově Národního muzea v Praze: náhrobní deska v podobě realisticky ztvárněného kostlivce, rok 1624 (Rakousko, Salzburg Muzeum).
Zdroj: se svolením Stanislava Vaňka