Zdroj: DENÍK/Petr Krňávek
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Na snímku krajský radní Petr Borecký.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Na snímku krajský radní Petr Borecký.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku zástupce ředitele Integrované dopravy Středočeského kraje Andrej Hoffman.
Zdroj: Deník/Milan Holakovský
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje
Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.
Zdroj: Krajský úřad Středočeského kraje