Deník region
1/31 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Éra Brouků definitvně skončila v červenci 2019
Popis

Éra Brouků definitvně skončila v červenci 2019

Zdroj: Volkswagen

Toto je výkres vozu KDF 60 z muzea Ferdinanda Porsche ve Vratislavicích
Popis

Toto je výkres vozu KDF 60 z muzea Ferdinanda Porsche ve Vratislavicích

Zdroj: Radek Pecák

Tatra V 570 byla jednou z předloh
Popis

Tatra V 570 byla jednou z předloh

Zdroj: Radek Pecák

A Také Tatra 97, jak musel Volkswagen oficiálně uznat
Popis

A Také Tatra 97, jak musel Volkswagen oficiálně uznat

Zdroj: Radek Pecák

O vůz se osobně zajímal Adolf Hitler. Nejdříve ve stádiu makety
Popis

O vůz se osobně zajímal Adolf Hitler. Nejdříve ve stádiu makety

Zdroj: archiv redakce

A pak i o funkční prototyp
Popis

A pak i o funkční prototyp

Zdroj: archiv redakce

V takového podobě se nakonec v roce 1938 začal vyrábět
Popis

V takového podobě se nakonec v roce 1938 začal vyrábět

Zdroj: Radek Pecák

Jenže pak se produkce přeměnila na vojenský obojživelný KDF 82
Popis

Jenže pak se produkce přeměnila na vojenský obojživelný KDF 82

Zdroj: Radek Pecák

Teprve po válce začalo vítězné tažení vozu Volkswagen Typ 1
Popis

Teprve po válce začalo vítězné tažení vozu Volkswagen Typ 1

Zdroj: Volkswagen

Začal se vyvážet do mnoha zemí
Popis

Začal se vyvážet do mnoha zemí

Zdroj: Volkswagen

Plnil roli vozu pro volný čas i pro práci
Popis

Plnil roli vozu pro volný čas i pro práci

Zdroj: Volkswagen

Interiér byl prostinký
Popis

Interiér byl prostinký

Zdroj: Volkswagen

Přesto však poměrně prostorný
Popis

Přesto však poměrně prostorný

Zdroj: Volkswagen

Motor byl jednoduchý a spolehllivý
Popis

Motor byl jednoduchý a spolehllivý

Zdroj: Volkswagen

Design se měnil v průběhu mnoha desetiletí výroby
Popis

Design se měnil v průběhu mnoha desetiletí výroby

Zdroj: Volkswagen

Zde už je zadní okno jednodílné
Popis

Zde už je zadní okno jednodílné

Zdroj: Volkswagen

Kubatura i výkon motoru se postupně zvyšovaly
Popis

Kubatura i výkon motoru se postupně zvyšovaly

Zdroj: Volkswagen

Kromě vozů s pevnou střechou byly k mání i kabriolety
Popis

Kromě vozů s pevnou střechou byly k mání i kabriolety

Zdroj: Volkswagen

Interiér se také proměňoval
Popis

Interiér se také proměňoval

Zdroj: Volkswagen

Vzniklo jich více než dvě desítky miliónů
Popis

Vzniklo jich více než dvě desítky miliónů

Zdroj: Volkswagen

Oficiální označení Brouk se na karosérii první generace nedostalo
Popis

Oficiální označení Brouk se na karosérii první generace nedostalo

Zdroj: Radek Pecák

Toto je úplně poslední vyrobený "Brouk" první generace z roku 2003
Popis

Toto je úplně poslední vyrobený "Brouk" první generace z roku 2003

Zdroj: Radek Pecák

Mezitím se už vyráběl New Beetle
Popis

Mezitím se už vyráběl New Beetle

Zdroj: Volkswagen

Byla to "předokolka"
Popis

Byla to "předokolka"

Zdroj: Volkswagen

Od roku 2012 byl k mání Beetle 3
Popis

Od roku 2012 byl k mání Beetle 3

Zdroj: Volkswagen

I ve sportovní verzi
Popis

I ve sportovní verzi

Zdroj: Volkswagen

Interiér se v mnohém shodoval s "golfem"
Popis

Interiér se v mnohém shodoval s "golfem"

Zdroj: Volkswagen

Kabriolet vypadal velmi vydařeně
Popis

Kabriolet vypadal velmi vydařeně

Zdroj: Volkswagen

Koncepce byla opět "vše vpředu"
Popis

Koncepce byla opět "vše vpředu"

Zdroj: Volkswagen

Poslední kus zamířil do muzea
Popis

Poslední kus zamířil do muzea

Zdroj: Volkswagen

Doporučujeme vám
Z naučné stezky Kolem prachovického lomu.

Tip na výlet: Zasněžený lom má své kouzlo. Vydejte se do Železných hor

Automobilka Škoda Auto - znak.

Škodováci netuší, kdy budou chodit do práce. Výrobu nezastavíme, uklidňuje firma

Poslední rozloučení se zpěvákem a kytaristou punkrockové kapely Plexis Petrem Hoškem v obřadní síni v pražských Strašnicích.

V obřadní síni hráli Mexičané, pilo se pivo. Punkeři se loučili s Petrem Hoškem

Sportovně-rekreační areál Vrchbělá u Bělé pod Bezdězem na Mladoboleslavsku.

Pro areál na Vrchbělé kraj zřejmě bude hledat soukromého provozovatele

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Éra Brouků definitvně skončila v červenci 2019
Toto je výkres vozu KDF 60 z muzea Ferdinanda Porsche ve Vratislavicích
Tatra V 570 byla jednou z předloh
A Také Tatra 97, jak musel Volkswagen oficiálně uznat
O vůz se osobně zajímal Adolf Hitler. Nejdříve ve stádiu makety
A pak i o funkční prototyp
V takového podobě se nakonec v roce 1938 začal vyrábět
Jenže pak se produkce přeměnila na vojenský obojživelný KDF 82
Teprve po válce začalo vítězné tažení vozu Volkswagen Typ 1
Začal se vyvážet do mnoha zemí
Plnil roli vozu pro volný čas i pro práci
Interiér byl prostinký
Přesto však poměrně prostorný
Motor byl jednoduchý a spolehllivý
Design se měnil v průběhu mnoha desetiletí výroby
Zde už je zadní okno jednodílné
Kubatura i výkon motoru se postupně zvyšovaly
Kromě vozů s pevnou střechou byly k mání i kabriolety
Interiér se také proměňoval
Vzniklo jich více než dvě desítky miliónů
Oficiální označení Brouk se na karosérii první generace nedostalo
Toto je úplně poslední vyrobený "Brouk" první generace z roku 2003
Mezitím se už vyráběl New Beetle
Byla to "předokolka"
Od roku 2012 byl k mání Beetle 3
I ve sportovní verzi
Interiér se v mnohém shodoval s "golfem"
Kabriolet vypadal velmi vydařeně
Koncepce byla opět "vše vpředu"
Poslední kus zamířil do muzea