VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse:

Špatná firemní barva ztěžuje podnikání

PRAHA - Nepříliš vhodně zvolená barva, kterou si malé a střední firmy vyberou pro svou prezentaci na veřejnosti, může ztížit jejich komunikaci s okolím, a tedy i jejich podnikání. Jednotlivé průmyslové obory mají totiž své typické barvy a firmy dělají dobře, pokud se jich drží. Vyplývá to z orientačního průzkumu České marketingové společnosti a polygrafické firmy Oki.


Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT