Model ID.7 byl představen loni v dubnu a v základní variantě bez dalších přídomků se jedná o nízký liftback se splývavou zádí a víkem kufru výklopným včetně zadního okna. Tourer je potom logicky kombi variantou, která přidává zvýšenou protaženou střechu v zadní části a kolmější víko kufru. Samotné tvarování je na pomezí mezi klasickým kombíkem, jako je například Passat, a karoserií „Shooting Brake“, jako například Arteon.

Podívejte se na nový kombík v oficiálním videu:

Zdroj: Youtube

Vnější rozměry auta zůstaly zcela zachovány – celková délka nadále činí 4 961 milimetrů a rozvor 2 971 milimetrů, nezměnila se dokonce ani výška 1 538 milimetrů. Rozměrnější záď ovšem znamená více místa v kufru. Při postavených opěradlech sedadel ve druhé řadě se do kufru vejde 605 litrů zavazadel, po jejich sklopení dokonce až 1 714 litrů. Zajímavostí je také dlouhá panoramatická střecha s technologií tekutých krystalů, která se umí na povel tlačítka zneprůhlednit – žádná mechanická roleta už tedy není potřeba.

Přední část interiéru zůstala pochopitelně shodná s ID.7, dominantou je zde velký dotykový displej, ale i velmi solidní výbava, která už v základu zahrnuje třeba head-up displej promítaný na čelní sklo.

Renault Symbioz
Renault Mégane s karosérií kombi skončí. Brzy ho nahradí Symbioz

Stejný je též pohon se zadním elektromotorem o výkonu 286 koní, doplněný bateriemi o dvou velikostech. Zatímco základní baterie má kapacitu 77 kWh, ta větší nabídne dokonce 86 kWh. Normovaný dojezd s větší baterií potom činí podle specifikace parádních 685 kilometrů na jedno nabití. Větší baterie zvládá také vyšší nabíjecí výkon až 200 kW. Na takto rychlé nabíječce trvá „cestovní dobití“ z 10 na 80 % kapacity méně než 30 minut.

Prodej bude zahájen ještě v prvním čtvrtletí letošního roku a ID.7 Tourer bude, stejně jako další vozy z řady elektromobilů ID, sjíždět z výrobních linek v německé továrně Emden.