Na první pohled romantické místo. Silnice, klikatící se mezi poli, stromovou alejí a rybníkem.

Přesto jde o místo, kde 
v červnu došlo během několika dní ke třem vážným dopravním nehodám.

V úseku asi dvou kilometrů zemřela mladá žena a při následujících haváriích se těžce zranili další tři lidé.

V úterý 10. června asi kilometr před Březnem havarovala dvacetiletá řidička felicie.

V pravotočivé zatáčce zřejmě na mokré silnici vyjela vlevo mimo silnici a narazila 
v příkopu do vzrostlého stromu. Ačkoli jí bezprostředně po nehodě byla poskytnuta pomoc, svým zraněním na místě podlehla.

Poté, co záchranáři řidičku vyprostili, začalo auto hořet. Následky požáru jsou na stromě výrazně patrné ještě dnes.

O dva dny později do stejného stromu, ovšem z opačné strany, naboural jednatřicetiletý řidič . Ten jel směrem od Března na Domousnici. Ze zatím nezjištěných příčin vyjel vpravo mimo silnici, a do stromu narazil čelně. Podle dosavadního šetření zřejmě nebyl připoutaný a s největší pravděpodobností za volantem auta usnul.

O několik dní později se na stejné silnici na okraji obce Čížovky srazila dvě osobní auta.
Starší řidič, jedoucí směrem na Březno, jel v levotočivé zatáčce pod horizontem v protisměru a čelně se střetl s protijedoucí octávií.

Oba řidiči utrpěli těžká zranění a sanitky je z místa nehody musely odvézt do mladoboleslavské nemocnice.

Silnice mezi Domousnicí a Březnem není ale ve statistikách zapsaná černým písmem jen díky letošním vážným nehodám. Bouralo se tady totiž už i dříve.

Například vloni v dubnu na tomto úseku havarovala „nadupaná" motorka. Zraněný byl tehdy řidič i jeho spolujezdkyně.

Dva dny po této nehodě, při které Yamaha 600 vyletěla mimo silnici, svým zraněním devětadvacetiletá spolujezdkyně v nemocnici podlehla.

Zdá se, že nehody jsou v určitém období na této silnici téměř na denním pořádku. Jak se ukázalo, řada kolizí souvisí s mokrou vozovkou, která tady řidičům dělá velké problémy.

„Požádali jsme o to, aby tato silnice byla označena jako úsek častých dopravních nehod. Současně jsme se obrátili na Středočeský kraj s žádostí, aby zde byla za mokra a deště omezena rychlost na padesátku," uvedl pro Deník vedoucí Skupiny dopravních nehod mladoboleslavského dopravního inspektorátu Martin Doležal.

„Naše hlídky provádějí dohled nad tímto úsekem dle možností, ale není možné být na každé silnici neustále. Drtivá většina nehod je způsobena lidským faktorem. Vysokou rychlostí, neopatrností, přeceněním vlastních sil a schopností," doplnil informace vedoucí dopravních policistů Vladislav Král.