VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Rozdáváme vstupenky na Truck trial do Ujkovic zdarma

Mladá Boleslav – Sezona závodů Mistrovství ČR a Německa Truck Trial pokračuje o víkendu 7. a 8. srpna v lokalitě Ujkovice u Mladé Boleslavi.

5.8.2010
SDÍLEJ:

Truck Trial představoval adrenalinovou podívanou.Foto: Deník/ Josef Dušek

Sezona závodů Mistrovství ČR a Německa Truck Trial pokračuje o víkendu 7. a 8. srpna. Čtvrtý závod se uskuteční ve velmi oblíbené lokalitě Ujkovice u Mladé Boleslavi.

Truck Trial je adrenalinový sport, který je o jezdeckém umění, o tom jak překonat zdánlivě nepřekonatelné. Na všech závodech a v Milovicích obzvlášť se pravidelně projíždí abnormálně těžký terén. Boleslavský deník jako mediální partner akce připravil pro své čtenáře exkluzivní dárek!

Získali jsme pro vás 16 vstupenek! Každý zájemce může od nás získat dvě vstupenky úplně zadarmo, pokud si pro ně přijde na inzertní oddělení Boleslavského deníku v Železné ulici 107 v pátek od 8 hodin ráno. A znáte to? Kdo dřív přijde, ten dřív mele! Více o

Truck Trial je adrenalinový sport, který je o jezdeckém umění, o tom jak překonat zdánlivě nepřekonatelné. Na všech závodech a v Milovicích obzvlášť se pravidelně projíždí abnormálně těžký terén.

„Závody Mistrovství ČR v Truck Trialu nejsou jen o tom, jak zdolat prudký svah, ale také o správném orientování se v terénu a navíc projetí sekcí a umístěných branek, i za cenu, že nevíte, kdy se můžete převrátit. Na čtvrtý závod se zatím přihlásilo více jak 90 posádek s celé České republiky, ale také ze zahraničí. Vyznavači Truck Trialu budou mít možnost podpořit i posádky z Německa. Závody jsou totiž součástí závodu Deutsche Truck Trial Meisterschaft. To je také jedním z důvodů proč být u toho, byť jako divák,“ prozradil promo manager akce Karel Fiala.

Pro fanoušky tohoto bezesporu atraktivního sportu je to jistě potěšující informace. Truck Trial je sice poměrně mladý sport, ale díky své atraktivnosti a dramatičnosti nabývá stále více na popularitě. Vlastně vznikl v Anglii, kde si několik pánů usmyslelo, že musí svůj náklaďák přerazit vejpůl. Velmi rychle se potom Truck Trial rozšířil do Evropy, Česko nevyjímaje.

Europa Truck Trial (dále jen ETT) je sice super záležitostí, bohužel pro většinu českých účastníků za propastí zvanou peněženka. ETT má již tradici, je přenášen satelitem, má propracovanou organizaci a řídí ho zkušení lidé.

„Má však i stinné stránky. V Česku se jede jen jeden závod. A pokud jezdec nemá štědrého sponzora tak si prostě nezazávodí. Ostatní podniky se konají daleko (Španělsko, Francie, Belgie apod), což je pro řadu našich jezdců z hlediska dojíždění a finančního neúnosné. Proto se v našich hlavách zrodila myšlenka nesrovnatelně levnější a dostupnější,“ řekl Karel Fiala a dodal: „Nechceme zůstat jen u jednoho závodu. Předpokládáme čtyři až šest závodů ročně. Vzhledem k výše zmíněným problémům (Evropa = peníze) je naše obec Trialistická nepříliš rozšířena, takže pokud vyznavači tohoto sportu usoudí, že ježdění v rámci ČR je pro ně únosné a stojí za stavbu, případně pořízení auta, hurá do toho. Budou vítáni.“


A s čím závodit? Podle Karla Fialy je pro většinu nejdostupnější kategorie S1. To jsou vesměs T805, auta relativně levná, malá a převáženíschopná. Pak je tu kategorie S2, kde z dostupných vozidel přichází v úvahu IFA nebo GAZ 66. V této třídě mimochodem jezdí náš nejúspěšnější reprezentant v ETT Pavel Cacák na voze Praga UV80, který získal titul mistra Evropy. A jestliže v sobě nelze zadusit pocit megalománie pak jsou tu třídy S3, 4, popř. 5, kde lze jezdit s největším vozem startovního pole T813 8x8. O tom, která kategorie je pro zájemce nejzajímavější, si musí rozhodnout sami.

„Nebo mohou zavolat a poradit se. Určitě poradíme. Stačí jen zavolat podle kraje, ze kterého pochází. Několik zájemců se již ozvalo (zatím S1). Věřím, že jich bude stále víc. Je ale třeba připomenout, že vozy by měly odpovídat předpisům o bezpečnosti ETT, jakožto zavedeného standardu. Něco ošidit se opravdu nevyplácí. Nejsou to šlapací autíčka, nejlehčí „drobeček“ váží 2,5 tuny.“


Program v Ujkovicích začíná v sobotu od 10:00 hod. a v neděli od 09:00 hod. Zájemci se budou moci po dohodě také prolétnout vrtulníkem nebo vyzkoušet jiné adrenalinové sporty. Kompletní informace o programu a zákulisí pak najdete na stránkách Truck Trialového klubu na adrese www.trucktrial.cz.

Pavel Svačina, Vlastimil Dudáček, Jiří Zach

5.8.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

STO JEDNA LET. Takové narozeniny oslavila Božena Šnáblová z Mladé Boleslavi.

Božena Šnáblová oslavila 101. narozeniny

Ilustrační snímek.
6

Dobrovolníci pomáhají seniorům i dětem

Dostane most v Dražicích přednost v opravě?

Benátky nad Jizerou - Kraj řeší dilema. Rekonstruovat prioritně havarijní most v Dražicích, nebo v Benátkách?

Sládek na bývalém nádraží učí, jak se vaří dobré pivo

Obrovský nárůst počtu minipivovarů v posledních letech neminul ani střední Čechy. Podle elektronické pivní mapy jich je v kraji na sklonku letošní zimy přes třicet. A jejich počet má podle odborníků dále stoupat.

Michal Tung o EET: Také Vietnamci pořizují pokladny na poslední chvíli

Zavedení elektronické evidence tržeb se od března nevyhnou ani vietnamští obchodníci. Jejich počet se odhaduje na 20 tisíc a jejich tržby podle odhadů mohou mezi maloobchodníky činit až 70 procent. Na konci loňského roku mělo v ČR trvalý pobyt přes 48 tisíc Vietnamců. Na jejich přípravu na zásadní změnu pro způsob obchodování se Deník zeptal vietnamského podnikatele Michala Tunga, který na ni své krajany již několik měsíců připravuje.

Tomáš Krátký: Pro vaření piva je nejdůležitější voda

O domácím vaření piva nikdy nepřemýšlel. Pil klasická česká piva, než ho před pěti lety kamarád seznámil i s pivy z menších pivovarů. „Hrozně mě to nadchlo," říká třicetiletý Tomáš Krátký ze Stratova na Nymbursku, který má od té doby za sebou už několik uvařených várek domácího piva.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies