Dana Charuzová z Mladé Boleslavi šla jako obvykle nakoupit do prodejny Billa v Bondy centru. Na kase zaplatila 224 korun a padesát haléřů. Pak si ale spočítala, že účet měl být o 65 korun nižší!

„Stalo se mi to už počtvrté. Předtím šlo o rozdíly kolem deseti korun, tak jsem nad tím mávla rukou, ale 65 korun, to už je pro mě jako pro důchodkyni příliš,“ řekla zákaznice Boleslavskému Deníku.

Jak je možné, že pokladní účtovala zákaznici o tolik více? „Nakoupila jsem dva druhy zboží, které byly zlevněny o padesát procent. Na kase mi ale účtovali cenu před zlevněním,“ vysvětlila Charuzová.

Konkrétně šlo o salám Edel (původní cena 44,90, po slevě 22,50) a uzená vepřová kotleta bez kosti (původní cena 83,50, po slevě 41,80). Podle Beaty Bartošové ze společnosti Billa došlo v tomto konkrétním případě k pochybení pokladní. „Zákaznice účet v souladu s reklamačním řádem hned reklamovala. Pracovníci mladoboleslavské pobočky její reklamaci samozřejmě uznali a s omluvou vyrovnali finanční rozdíl,“ ujistila Bartošová.

Vrácení peněz potvrdila i zákaznice Charuzová. Jde jí ale o princip. Spousta lidí se podle ní nemusí ozvat, nebo si rozdílu v konečné ceně ani všimnout, a jsou tak okradeni. „Když se to opakovaně přihodilo mně, kolika dalším lidem se to mohlo stát?“ ptá se právem Charuzová.

Případ této zákaznice je proto varováním pro všechny zákazníky Billy. Kupující by si měli dobře spočítat, zda je konečná cena správná, a v případě nesrovnalostí se nebát ozvat a rozdíl reklamovat.

Zároveň je však nutné si uvědomit, že některé slevy platí pouze pro zákazníky, kteří jsou držiteli Billa karty.

A společnost Billa? „Abychom podobným situacím předešli, budeme věnovat zvýšenou pozornost přeškolování zaměstnanců,“ ujistila Bartošová.