Šestačtyřicetiletý Owsianski bude v této pozici řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu.
Thomas Owsianski získal mnoho mezinárodních zkušeností v automobilovém průmyslu, zastával řadu manažerských pozic v oblasti marketingu a prodeje. Od prosince 2012 do současnosti řídil globální marketingové aktivity značky Škoda.
„Skutečnost, že náš vrcholový marketingový manažer přebírá odpovědnost za prodej a marketing v Číně, ukazuje důležitost tohoto trhu pro naši společnost," říká předseda představenstva automobilky Winfried Vahland.
Owsianski navazuje na práci Paula Willise, který bude působit v pozici Managing Director Volkswagen Group ve Velké Británii.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditAutomobilku bude v Číně nově vést Thomas Owsianski
Mladá Boleslav/Šanghaj - Thomas Owsianski bude od 1. února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky Škoda ve společnosti Shanghai Volkswagen.
Thomas Owsianski bude od února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky Škoda ve společnosti Shanghai Volkswagen
|
Foto: Škoda Auto