VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Škoda Motorsport se představí v Monte Carlu.

Mladá Boleslav - Oficiální premiéra závodního speciálu Škoda Fabia Super 2000 na soutěžních tratích se odehraje na lednové Rally Monte Carlo.

17.12.2008
SDÍLEJ:

Koncept vozu Fabia S2000.Foto: Škoda Auto, a.s.

Oficiální premiéra závodního speciálu Škoda Fabia Super 2000 na soutěžních tratích se odehraje na lednové Rally Monte Carlo (21.-24.1.2009) v rámci šampionátu IRC (Intercontinental Rally Challenge). V barvách továrního týmu Škoda Motorsport se představí česká posádka Jan Kopecký se spolujezdcem Petrem Starým a finský pilot Juho Hänninen s krajanem Mikko Markkulou.

Škoda Auto úspěšně završila proces homologace vozu a od mezinárodní automobilové federace FIA obdržela oficiální homologační potvrzení opravňující start Fabia Super 2000 na soutěžích pořádaných FIA.

Dr. Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto pro technický vývoj, k návratu na soutěžní scénu podotýká: „Jsme opravdu pyšní, že můžeme navázat na více než stoletou tradici motoristického sportu pod značkou okřídleného šípu. Na mezinárodním poli je naší snahou nasazovat vůz na vybraných soutěžích, zejména seriálu IRC. Jsme přesvědčeni, že přicházíme s absolutně konkurenceschopným vozem.
Ve spolupráci s našimi importéry budeme hledat možnosti využití závodního speciálu na jednotlivých národních úrovních. Rovněž chceme úspěšně nastartovat prodej závodního vozu zájemcům z řad privátních týmů. Stranou nezůstane ani další vývoj a testování Fabia Super 2000.“

Šéf týmu Škoda Motorsport Michal Hrabánek dále vysvětluje rozhodnutí o výběru obou jezdců: “Oba, Jan
i Juho, jsou i přes své mládí na velmi dobré jezdecké úrovni a disponují i dostatkem zkušeností. Věříme,
že ve spojení s naším vozem i týmem jejich výkonnost i nadále poroste a budeme společně úspěšně reprezentovat značku Škoda v rallyovém sportu“.


Základní technické parametry vozu Škoda Fabia Super 2000:

Délka 3992 mm, šířka 1798 mm, rozvor 2486 mm, hmotnost 1200kg
Pohon: 4x4
Motor: zážehový atmosférický čtyřválec, 16 ventilů, zdvihový objem 1998 ccm, hliníkový blok a hlava válců, výkon 265 hp, kroutící moment 245 Nm
Převodovka: X-trac 6-ti stupňová sekvenční s třemi mechanickými diferenciály
Spojka: AP Racing – 184 mm
Elektronika: Magneti Marelli
Zavěšení: McPerson – vpředu i vzadu
Tlumiče: Reiger Racing systém
Brzdy: Brembo, kotouče o průměru 355 mm vpředu a 300 mm vzadu (asfalt), šotolina 300 mm vpředu i vzadu
Kola: disky OZ s pneumatikami BF Goodrich 18´´ (asfalt) a 15´´ (šotolina)
17.12.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
18

Houbaři čekají na déšť

Slovan Liberec - FK Mladá Boleslav

Dukla zachránila Boleslavi sezonu

Přivítejte s námi na světě další miminka narozená v minulých dnech

Mladá Boleslav - Přivítejte s námi na světě další miminka narozená v minulých dnech v mladoboleslavské porodnici. Přestože víme, že každé miminko je krásné, můžete hlasovat v naší anketě o miminko týdne.

Krásnou louku roztančilo dvanáct kapel

Mladá Boleslav /FOTOGALERIE/ - Dvě pódia, dvanáct kapel a dvanáct hodin muziky. To byl letošní ročník multižánrového hudebního festivalu Krásná louka, který opět přilákal tisíce návštěvníků.

OBRAZEM: Sbor Českých bratří patří Fotoklubu Sokol

Mladá Boleslav - Jeden z nejstarších fotoklubů v republice Fotoklub Sokol Mladá Boleslav letos slaví 95 let od svého vzniku. Při této příležitosti uspořádali jeho členové ve Sboru českých bratří výstavu svých fotografií.

Po 75 letech Gabčík a Kubiš znovu v Praze zaútočili na Heydricha

Praha - Po 75 letech dnes znovu českoslovenští parašutisté Jozef Gabčík a Jan Kubiš zaútočili na říšského protektora Reinharda Heydricha. Zatáčku v pražských Holešovičkách, kudy jeho auto v roce 1942 jelo a která byla později přestavěná, nahradila pro historickou rekonstrukci nedaleká v Zenklově ulici. Akci přihlížely stovky lidí. Výročí připomíná také vojenský tábor v Libni, jeho součástí je i replika stíhačky Spitfire.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies