VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Škoda Motorsport se představí v Monte Carlu.

Mladá Boleslav - Oficiální premiéra závodního speciálu Škoda Fabia Super 2000 na soutěžních tratích se odehraje na lednové Rally Monte Carlo.

17.12.2008
SDÍLEJ:

Koncept vozu Fabia S2000.Foto: Škoda Auto, a.s.

Oficiální premiéra závodního speciálu Škoda Fabia Super 2000 na soutěžních tratích se odehraje na lednové Rally Monte Carlo (21.-24.1.2009) v rámci šampionátu IRC (Intercontinental Rally Challenge). V barvách továrního týmu Škoda Motorsport se představí česká posádka Jan Kopecký se spolujezdcem Petrem Starým a finský pilot Juho Hänninen s krajanem Mikko Markkulou.

Škoda Auto úspěšně završila proces homologace vozu a od mezinárodní automobilové federace FIA obdržela oficiální homologační potvrzení opravňující start Fabia Super 2000 na soutěžích pořádaných FIA.

Dr. Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto pro technický vývoj, k návratu na soutěžní scénu podotýká: „Jsme opravdu pyšní, že můžeme navázat na více než stoletou tradici motoristického sportu pod značkou okřídleného šípu. Na mezinárodním poli je naší snahou nasazovat vůz na vybraných soutěžích, zejména seriálu IRC. Jsme přesvědčeni, že přicházíme s absolutně konkurenceschopným vozem.
Ve spolupráci s našimi importéry budeme hledat možnosti využití závodního speciálu na jednotlivých národních úrovních. Rovněž chceme úspěšně nastartovat prodej závodního vozu zájemcům z řad privátních týmů. Stranou nezůstane ani další vývoj a testování Fabia Super 2000.“

Šéf týmu Škoda Motorsport Michal Hrabánek dále vysvětluje rozhodnutí o výběru obou jezdců: “Oba, Jan
i Juho, jsou i přes své mládí na velmi dobré jezdecké úrovni a disponují i dostatkem zkušeností. Věříme,
že ve spojení s naším vozem i týmem jejich výkonnost i nadále poroste a budeme společně úspěšně reprezentovat značku Škoda v rallyovém sportu“.


Základní technické parametry vozu Škoda Fabia Super 2000:

Délka 3992 mm, šířka 1798 mm, rozvor 2486 mm, hmotnost 1200kg
Pohon: 4x4
Motor: zážehový atmosférický čtyřválec, 16 ventilů, zdvihový objem 1998 ccm, hliníkový blok a hlava válců, výkon 265 hp, kroutící moment 245 Nm
Převodovka: X-trac 6-ti stupňová sekvenční s třemi mechanickými diferenciály
Spojka: AP Racing – 184 mm
Elektronika: Magneti Marelli
Zavěšení: McPerson – vpředu i vzadu
Tlumiče: Reiger Racing systém
Brzdy: Brembo, kotouče o průměru 355 mm vpředu a 300 mm vzadu (asfalt), šotolina 300 mm vpředu i vzadu
Kola: disky OZ s pneumatikami BF Goodrich 18´´ (asfalt) a 15´´ (šotolina)
17.12.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Černá skládka mezi Lipníkem a Benátky nad Jizerou.
8

Na černé skládce v lese loví domácí kutilové součástky

Bouřka. Ilustrační foto.
18

Během dne hrozí silné bouřky, výstraha platí do půlnoci

Slíbené peníze pro sestry: kraj schválil postup, jak je zajistit

Střední Čechy – Jak budou postupovat při navyšování platů sester a dalších zdravotnických pracovníků, kteří pracují ve směnném nebo nepřetržitém provozu, rozhodli krajští radní. Reagují tak na nejasnou metodiku dotačního programu Ministerstva zdravotnictví, kvůli které hrozí, že sestry dostanou slíbené peníze navíc opožděně.

Zmrazit houby? Ano, ale nakrátko, radí hygienici

Praha – Možná s tak trochu babičkovskou radou se v pátek obrátili na veřejnost pražští hygienici.

OBRAZEM: Knihovna se přeměnila na malou pevnost

Mladá Boleslav - Městská knihovna Mladá Boleslav se ve středu odpoledne proměnila na malé bojiště. Odpoledne tu patřilo dětem a tatínkům, kteří si společně užili hru inspirovanou Pevností Boyard. Na deseti stanovištích tu plnili zábavné a dobrodružné úkoly, a sbírali tak indicie, které je dovedly až do cíle. Po úspěšném absolvování hry na každého odvážlivce čekala malá odměna.

Lukáš Magera prodloužil smlouvu

Boleslav - Čtyřiatřicetiletý záložník Lukáš Magera podepsal novou smlouvu v FK Mladá Boleslav s platností do 30. června 2019. V Mladé Boleslavi je od léta 2012 a od té doby v pěti soutěžních ročnících nastřílel 32 gólů v české lize, 8 gólů v českém poháru a 4 góly v předkolech Evropské ligy.  

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení