Jeho 98. ročník startuje zítra a Škoda bude při tom jako hlavní sponzor, oficiální vůz a partner bílého trikotu pro nejlepšího jezdce do 25 let věku. Organizátorům dodá automobilka na 300 vozů. Současně s tím je partnerem devíti profesionálních týmů a technické asistence Mavic.

„Tour de France neustále fascinuje lidi na celém světě,“ zdůraznil Jürgen Stackmann, člen představenstva Škoda zodpovědný za prodej a marketing.
„Závodníci udivují sportovními výkony na nejvyšší úrovni. Jsme hrdí, že můžeme již poosmé podpořit tuto fantastickou sportovní událost. Pro společnost Škoda je Tour jedinečnou příležitostí ukázat milionům lidí na celém světě naši značku a produkty.“

Škoda dodá organizátorům Tour de France na 300 vozů kompletní modelové palety. Asi nejvýznamnější a zároveň nejviditelnější z nich bude červený Superb určený pro ředitele závodu Christiana Prudhomma.

Speciální flotila bílých superbů Combi bude lemovat trasu Tour a transportovat VIP hosty. Část flotily je určena pro mezinárodní média. Škoda se rovněž aktivně představí v reklamním karavanu, který absolvuje každou etapu zhruba dvě hodiny před pelotonem.

Tour de France je po fotbale a olympijských hrách třetí nejsledovanější sportovní akcí na světě. Letošní ročník začíná v sobotu a žlutý trikot pro vítěze navlékne nejlepší z pelotonu v Paříži 24. července.